MS Windows
briani 27239
Opdateringer til XP OFF-Line HASTER!
Fra : Henrik \(Silkeborg\)

Dato : 20-07-04 12:08

Hej!

Jeg er ved at skulle installere Win XP Pro, og
planen VAR at opdatere den bag efter.

MEN nu har jeg i min ørebollesnegl hørt at man
sandsynligtvis ikke kan nå at opdatere Win XP Pro
før den er inficeret med Spy og Ad ware.

For at undgå disse problemer tænkte jeg på om
ikke der var et sted man hos MS eller andre steder
hvor man kan hente opdateringerne og lægge dem
lokalt på en hdd så man efter installetionen
kan installere dem OFF-Line???

Mvh Henrik, Silkeborg

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 20-07-04 14:26

--
Hilsen
Madsen

Fra : hcma

Dato : 20-07-04 15:25

"Henrik (Silkeborg)" <dk8008@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> ikke der var et sted man hos MS eller andre steder
> hvor man kan hente opdateringerne og lægge dem
> lokalt på en hdd så man efter installetionen

http://www.hcma.dk/tips&tricks.htm#sp1mm
m v h
hc

Fra : Morten

Dato : 21-07-04 19:18

"hcma" <hcma@hcma.dk> skrev i en meddelelse

> "Henrik (Silkeborg)" <dk8008@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> http://www.hcma.dk/tips&tricks.htm#sp1mm
> m v h
> hc

En af mine bekendte har en noget langsom betalingslinie, så vi benyttede os
af ovenstående link og hentede XPSP1 hjem til min PC (tog 44 min på en 515 /
128 adsl.) og brændte det hele på en CD. Nå, men da vi installerede Service
Pack 1 kom hans PC, efter udpakningen, og sagde noget i retning af forkert
Product ID eller forkert CD KEY eller noget tilsvarende, men der bliver jo
ikke spurgt om nogen nøgle, så jeg forstår ikke rigtigt ...
Nogen der har en forklaring?
mvh
Morten

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 21-07-04 19:37

Morten skrev:

> [...]
>Product ID eller forkert CD KEY eller noget tilsvarende, men der bliver jo
>ikke spurgt om nogen nøgle, så jeg forstår ikke rigtigt ...

Ja, en lidt kedelig, hans Windows er tilsyneladende en
piratversion.
--
Knud