MS Windows
briani 27239
Windows Media Player 9 Fejl
Fra : LeGoKraN

Dato : 17-07-04 17:24

Hey Alle!

Har et problem med min Windows Media Player 9!

Som i kan se i det medfølgende billeder som ligger i dk.binaer, så er der
ligesom en fejl ved den
knap oppe i venstre hjørne hvorfor er der det?

Også har jeg også et andet problem - nemlig at når jeg afspiller en film så
fjerner menu'en (hvad hedder det? Der hvor man kan trykke play, stop osv)
fjerner sig ikke automatisk, og det er meget irreterende, at kigge på.

Nogle der kan hjælpe med disse problemer?

Mvh Mig

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 17-07-04 22:03

"LeGoKraN" <ask@me.com> skrev i en meddelelse
> [...]

> fjerner sig ikke automatisk, og det er meget irreterende, at kigge på.
>
> Nogle der kan hjælpe med disse problemer?

Førstnævnte ved jeg ikke, men sidstnævnte plejer man at løse ved, at man
flytter musepilen ind over selve billedet. Så plejer afspilledelen forneden
at forsvinde.
Bliver musen derimod over afspilledelen, plejer den at blive fremme.

Kurt

Fra : LeGoKraN

Dato : 17-07-04 22:22

> flytter musepilen ind over selve billedet. Så plejer afspilledelen
forneden
> at forsvinde.
> Bliver musen derimod over afspilledelen, plejer den at blive fremme.

Dette ved jeg godt, og selvom jeg flytter musepilen over selve billedet
forsvinder den ikke alligevel!

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 17-07-04 22:26

LeGoKraN skrev:

> Som i kan se i det medfølgende billeder som ligger i
> dk.binaer, så er der ligesom en fejl ved den knap oppe i
> venstre hjørne hvorfor er der det?

Det er en fejl i den danske version af Media Player 9.

Se evt.:
http://www.google.com/groups?&as_umsgid=bnsktd$15krlm$1@ID-157131.news.uni-berlin.de

--
Hilsen
Madsen

Fra : LeGoKraN

Dato : 18-07-04 11:19

Hej Thomas!

Nu virker det!

Havde ellers søgt på Google, men åbenbart ikke godt nok

Men tusind tak for hjælpen!

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 18-07-04 11:33

LeGoKraN skrev: