MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
MediePlayer & Spil ??
Fra : Jim

Dato : 15-07-04 18:22

Hej Gruppe,

Som mange af jer nok ved, kan MediePlayer køre i processlinien med mini
skærm til film...

Er der nogen måde at jeg kan få den skærm til at være forest så jeg kan se
den også mens jeg spiller f.eks et strategi spil hvor men kan ta det lidt
roligt, som Rise Of nations og så se en lille film samtidig??

Hvis ja, hvordan gør keg så det?

Hilsen Jim

Fra : Bertel Brander

Dato : 15-07-04 23:24

Jim wrote:

> [...]
> den også mens jeg spiller f.eks et strategi spil hvor men kan ta det lidt
> roligt, som Rise Of nations og så se en lille film samtidig??

Jeg lavede en gang et program der kan få andre programmer
til at ligge øverst:

http://home20.inet.tele.dk/midgaard/ps.zip

Du downloader og udpakker, så kan du køre:
ps.exe wmplayer.exe

Hvorefter Media Player'en vil ligge over alle andre
programmer, indtil du lukker den.

/b