MS Windows
briani 27239
Taskmanager/Jobliste 100% aktiv
Fra : Frank Schou

Dato : 15-07-04 16:50

Når jeg åbner Taskmanager kan jeg lige nå, at se explorer.exe,
csrss.exe og taskmgr.exe deles 100% om CPUen. Herefter falder
procenten til nul.

Er det normalt, eller laver de numre bag ryggen af mig?

Kører XP Home, og alt er lige kontrolleret for "utøj".

Mvh. Frank

Fra : Niels P Sønderskov

Dato : 16-07-04 01:52

Frank Schou frankschouUD@msn.INVALID.com skriver
i news:7JxJc.528$xo1.499@news.get2net.dk bl.a.:
> Når jeg åbner Taskmanager kan jeg lige nå, at se explorer.exe,
> csrss.exe og taskmgr.exe deles 100% om CPUen. Herefter falder
> procenten til nul.
>
> Er det normalt, eller laver de numre bag ryggen af mig?

Lykken er at vide hvad der er normalt: Jo, aktiviteten du ser
skyldes åbningen af Task Manager.

--
Niels P Sønderskov
nielspsonder @ skov.mail.dk