MS Windows
briani 27239
Hele tre problemer
Fra : Henrik Hansen

Dato : 15-07-04 13:36

Hej Ng

Jeg har hele tre problemer med XP pro.

1) Når jeg surfer får jeg tit en fejlmeddelelse der fortæller at der
opstod en fejl under kørslen og om jeg vil søge efter den. Hvordan fjerner
jeg denne fejlmeddelelse?

2) Jeg har en harddisk der har været godt smadret, nu har jeg opgivet at
redde dataene, men den vil kun formatere 32 GB af i alt 120 GB svarende den
første partition, resten ser systemet ikke. Hvad gør jeg?

3) Jeg deler en Adsl forbindelse, i et lille netværk, og efter et stykke
tid bliver internetforbindelsen afbrudt for browser og e-mail, og kræver
enten reparation eller genstart, men messenger og kazaa light fungerer
stadig. Hvad er galt?

Håber ikke det er for meget med tre spørgsmål.

På forhånd tak

Henrik

Fra : Ricko.

Dato : 15-07-04 15:24

"Henrik Hansen" <panzerkomandantFJERN@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
redde dataene, men den vil kun formatere 32 GB af i alt 120 GB svarende den
første partition, resten ser systemet ikke. Hvad gør jeg?

hvad bruger du ntfs eller fat 32

Fra : Henrik Hansen

Dato : 15-07-04 16:00

Harddisken var for det meste ntfs, men der var måske en partion der stadig
var fat 32.
Henrik

Fra : Leony

Dato : 15-07-04 16:28

> [...]

> der opstod en fejl under kørslen og om jeg vil søge efter den.
> Hvordan fjerner jeg denne fejlmeddelelse?

Gå ind i dine internet indstillinger , vælg avancerede indstillinger og
sæt flueben i "Deaktivér Scriptfejlfinding".

> [...]
> opgivet at redde dataene, men den vil kun formatere 32 GB af i alt
> 120 GB svarende den første partition, resten ser systemet ikke. Hvad

Den er lidt svær.
Hvordan formatterer?
Er den jumpet med 32 GB begrænsning?

Sæt den i maskinen som eneste harddisk og slet partitionerne.
Partitioner den igen og formatter så.

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 15-07-04 16:56

Henrik Hansen skrev:

>2) Jeg har en harddisk der har været godt smadret, nu har jeg opgivet at
>redde dataene, men den vil kun formatere 32 GB af i alt 120 GB svarende den
>første partition, resten ser systemet ikke. Hvad gør jeg?

Læs det her indlæg:

--
Bertel