MS Windows
briani 27239
Problemer med xp home
Fra : Bullerbassen

Dato : 15-07-04 09:26

Hej alle..
Jeg har et problem med en com som bruger xp som OS, men nu er den begyndt
at lave fejl, feks:Strengkonstanten er uafsluttet eks 2: et tegn var ventet
i linie 618.
Hvad skyldes det og hvad kan man gøre for at afhjælpe problemet ?
På forhånd tak.

Fra : Fynbo

Dato : 15-07-04 11:10

"Bullerbassen" <onlyinyourwildestdre@ms.hæ> skrev i en meddelelse
> [...]
ventet
> i linie 618.
> Hvad skyldes det og hvad kan man gøre for at afhjælpe problemet ?

Det lyder mere som om det er en Javascript fejl
der kommer når du er inde på en hjemmeside..
For at slå det fra gå i Funktioner-> Indstillinger->Advanceret-> Sæt flueben
i Deaktiver Scriptfejlfinding.

Fynbo

Fra : Bullerbassen

Dato : 15-07-04 17:42

"Fynbo" <Fynbo@t.home> wrote in

> [...]
> der kommer når du er inde på en hjemmeside..
> For at slå det fra gå i Funktioner-> Indstillinger->Advanceret-> Sæt

Tak, men jeg kan ikke åbne mails inde på hotmail.com, der popper vinduer
op med script-fejl konstant. :(