MS Windows
briani 27239
Messinger problem
Fra : Jane

Dato : 14-07-04 13:26

Når jeg invitere til en samtale, kan jeg ikke høre noget og personen i den
anden ende kan heller ikke høre mig. Jeg har givet fuld adgang i Zonealarm.
Min computer er tilsluttet en router D-Link System Windows XP

Jeg har tilsluttet mit headset til lydkortet, og kørt instillingerne for
mikrofon og lyd igennem, og alt ser ud til at virke, men vi kan ikke tale
sammen. Jeg kan godt høre musik når jeg afspiller en mp3 i computeren.

Mit headset som jeg lige har fået er fra Plantronics, jeg kan heller ikke
få det til at virke med Skype

Håber i kan hjælpe
Venlig hilsen
Mogens

--
Venlig hilsen
Jane

Fra : Cox

Dato : 14-07-04 14:06

On Wed, 14 Jul 2004 12:25:43 GMT, Jane wrote:

> Når jeg invitere til en samtale, kan jeg ikke høre noget og personen i den
> anden ende kan heller ikke høre mig. Jeg har givet fuld adgang i Zonealarm.
> Min computer er tilsluttet en router D-Link System Windows XP

Kan I overhovedet få forbindelse mellem hinanden? Hvis ikke er det næsten
med sikkerhed routeren der er den skyldige.

Prøv at kigge lidt i dk.edb.internet.software.instant-messaging - der er en
del folk der har haft lignende problemer.

TC

Fra : jane

Dato : 14-07-04 17:43

Cox <no@mail.invalid> wrote in

> Kan I overhovedet få forbindelse mellem hinanden? Hvis ikke er det
> næsten med sikkerhed routeren der er den skyldige.
vi kan godt få forbindelse og chatte, men vi kan ikke tale sammen
> Prøv at kigge lidt i dk.edb.internet.software.instant-messaging - der
> er en del folk der har haft lignende problemer.
Ok. Det vil jeg prøve

--
Venlig hilsen
Jane