MS Windows
briani 27239
hvilket remote program bruger I i winXP pr~
Fra : jan

Dato : 13-07-04 22:28

jeg har tidligere brugt dameware i win2k pro.
men jeg kan nu ikke bruge det på winXP.
er der nogen gode programmer I kan anbefalde?

på forhånd tak.

Fra : Ejvind \"SoulWalker\~

Dato : 14-07-04 02:34

"jan" <jantran@tdcadsl.dk> wrote in message:
> er der nogen gode programmer I kan anbefalde?

Jeg ved godt win xp har sit eget fjernstyringsprogram men den har ikke de
samme sikkerhedshensyn som det program jeg bruger. Prøv at tage et kig på
www.realvnc.com . Den har mulighed for at lave shortcuts til de dovne, den
installere en service og den har mulighed for at begrænse pr ip adresse. Der
er et ikon så du kan se når nogen er inde og da du selv kan være der mens
andre er der så kan man faktisk undervise folk på den måde. Kanon program og
det kan virke via en browser med java hvis det ønskes som man kan fjernstyre
sin windows xp inde fra en linux maskine hvis det ønskes. programmet er også
lavet til linux hvis det ønskes. Kanon program!

/Ejvind

Fra : jan

Dato : 14-07-04 09:59

ok tak for dit svar
jeg prøver at kigge på programmet lidt senere.

Fra : Peder Vendelbo Mikke~

Dato : 15-07-04 00:14

Ejvind "SoulWalker" Toft skrev:

> Jeg ved godt win xp har sit eget fjernstyringsprogram men den har
> ikke de samme sikkerhedshensyn som det program jeg bruger.

Hvordan er sikkerheden bedre i RealVNC?