MS Windows
briani 27239
Temporary files
Fra : jane

Dato : 12-07-04 15:51

Hvor ligger Temporary files i Windows XP, og kan man slette dem uden at det
giver problemet?

--
Venlig hilsen
Jane

Fra : DonE

Dato : 12-07-04 16:33

"jane" <nokvin@FJørnDættehotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hvor ligger Temporary files i Windows XP, og kan man slette dem uden at
> [...]

C:\Documents and Settings\XXXX\Lokale indstillinger
Bare slet.

--

DonE

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 12-07-04 16:34

jane skrev:

>Hvor ligger Temporary files i Windows XP, og kan man slette dem uden at det
>giver problemet?

I documents and settings\username, men du skal ikke slette dem i
mappen, men gøre det ved at gå i Funktioner =>
Internetindstillinger => Milertidige Interfiler

Under indstilluinger kan du også den præcise sti i dit system
eller åbne mappen direkte.

Der skulle ikke være problemer ved at slette dem.

Fut: news:dk.edb.internet.software.browser, hvor spørgsmålet
hører hjemme og svar herpå bringes.
--
Knud
Er du i tvivl om hvilken nyhedsgruppe, du skal bruge?

Fra : N/A

Dato : 12-07-04 17:09

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 12-07-04 17:09

preben nielsen skrev:

>Hun spurgte ikke om "internet filer" ........ !

Kan være, at jeg skal begynde i første klasse igen og lære at
læse.

Beklager mit forkerte svar.
--
Knud

Fra : Anders Lund

Dato : 12-07-04 17:32

Knud Gert Ellentoft wrote:

> Beklager mit forkerte svar.

Det var da ikke forkert! Hver bruger har både hver deres Temp internet
files og hver deres temp files.

--
Anders Lund - anders@andersonline.dk

Fra : Henning Lund

Dato : 12-07-04 17:43

Knud Gert Ellentoft skrev:

> Kan være, at jeg skal begynde i første klasse igen og lære at
> læse.

Jeg tror det er varmen, husk på det er sommer

Henning Lund
icq 18805021
http://sitecenter.dk/freespace/ hl@lite.dk

Fra : John

Dato : 12-07-04 16:39

"jane" skrev i en meddelelse

> Hvor ligger Temporary files i Windows XP, og kan man slette dem uden at
det
> giver problemet?

Du kan lade G-Lock klare ærterne:

http://www.snapfiles.com/get/glocktemp.html

G-Lock smider de slettede filer i papirkurven, så du kan fortryde.

Mvh John

Fra : Kim Schroeder

Dato : 13-07-04 02:07

Programmer-Tilbehør-Systemværktøjer-Diskoprydning. Den rydder også
op i Temporary Files.
Faktisk så god at jeg altid kører den, inden jeg lukker pc'en - der bliver
også ryddet op i Downloaded Files, Papirkurv mv.

Fastgør den til startmenuen, så er den lige til at finde, hvergang den skal bruges.

Kim

Fra : Kispus

Dato : 18-07-04 23:56

"Kim Schroeder" <nospamtome@myorange.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> også ryddet op i Downloaded Files, Papirkurv mv.
>
> Fastgør den til startmenuen, så er den lige til at finde, hvergang den

Prøv at kikke på programmet "Safe Clean"
det er noget der rykker !!
John