MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Kode i XP Pro.
Fra : Hanne Thunø

Dato : 12-07-04 12:56

Hej NG.

Jeg har fået lavet mig en administratorkonto hvor jeg åbentbart er kommet
til, at skrive koden forkert så nu kan jeg ikke komme længere end dertil
hvor man skal skrive loginkoden. Hvordan kan man fjerne denne kode så jeg
kan komme ind på min PC igen?

Mvh
Martin

Fjern BUSSEMAND for svar til mail

Fra : Dennis Olesen

Dato : 12-07-04 16:18

Jeg er ikke helt sikker på hvad du mener med dit spørgsmål. Har du glemt dit
password eller hvad ?Hvis du har glemt dit password så kan dette program
hjælpe dig.

http://home.eunet.no/~pnordahl/ntpasswd/

MVH
Dennis Olesen

Fra : Hanne Thunø

Dato : 12-07-04 17:24

Det er en bruger konto jeg har oprettet med password som skal intastes når
computeren starter op for at man kan komme ind på sit skrivebord.

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 12-07-04 19:29

Hanne Thunø skrev:

>Det er en bruger konto jeg har oprettet med password som skal intastes når
>computeren starter op for at man kan komme ind på sit skrivebord.

Hvis du kan logge ind som administrator, kan du i
brugerhåndteringen ændre det opsatte kodeord.

Hvis du slet ikke kan komme til at logge ind, skal du bruge et
eksternt program der kan nulstille alle kodeord.

--
Bertel

Fra : malfoy_96

Dato : 12-07-04 18:58

Så fik jeg gang i den igen. Tak for hjælpen og linket. Et ret godt program

Mvh
malfoy

Fra : Mr. Biks

Dato : 12-07-04 20:30

"Hanne Thunø" <hanne.thunoe@BUSSEMANDteliamail.dk> wrote in message news:<40f27c37$0$206$edfadb0f@dread14.news.tele.dk>...
> [...]
> hvor man skal skrive loginkoden. Hvordan kan man fjerne denne kode så jeg

Hej Martin

Tag et kigge på nederstående link, se om det ikke kan hjælpe dig lidt på vej.
Link: http://www.pcstats.com/articleview.cfm?articleid=1501&page=6

Hilsen
Mr. Biks