MS Windows
briani 27239
Adressefelt
Fra : John Quist

Dato : 12-07-04 10:41

Jeg har postet følgende i Office-grp'en for et par dage siden, men uden
held. Jeg prøver lige her, hvor jeg jo ved, der sidder et par kloge ho'der.

Når jeg skal oprette en ny kontaktperson i Outlook 2003 er default
adressefeltet: Arbejde...

Er det ikke muligt, at jeg kan rette det, så default Adresse-feltet bliver
privat. (Har nemlig flest private kontaktpersoner )

Kh. John Quist

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 12-07-04 10:43

"John Quist" <john.quist@@stofanet.dk> skrev:

> [...]

>Er det ikke muligt, at jeg kan rette det, så default Adresse-feltet bliver
>privat. (Har nemlig flest private kontaktpersoner )

Vil det give problemer hvis du bytter om på de to adresser?

--
Bertel

Fra : John Quist

Dato : 12-07-04 11:39

Hej Bertel.

> Vil det give problemer hvis du bytter om på de to adresser?

Ja, det er et godt spørgsmål. Umiddelbart har jeg ikke før haft problemer,
men det vil være lidt nemmere at adressen er privat i forhold til
indtastning af nye kontaktpersoner på min iPAQ.

Kh. John