MS Windows
briani 27239
Automatisk lukning
Fra : Flemming Løvenhardt

Dato : 11-07-04 22:40

Kan man installere et program, der automatisk på et givent tidspunkt lukker
Win XP home ned
På forhånd tak
Flemming L

Fra : Ole Helms

Dato : 11-07-04 22:51

Poweroff 3.0 kan gøre det http://users.pandora.be/jbosman/pwroff30.zip

--
Venligst
Ole Helms

Fra : John

Dato : 11-07-04 22:52

"Flemming Løvenhardt" > skrev i en meddelelse

> Kan man installere et program, der automatisk på et givent tidspunkt
lukker
> Win XP home ned

Her er en lille bunke, du kan 'rode' i:

http://www.snapfiles.com/downloadfind.php?st=%22auto+shutdown%22&search=Search&lc=1&action=s

Mvh John

Fra : Klaus Jorgensen

Dato : 12-07-04 09:09

Flemming Løvenhardt wrote:
> Kan man installere et program, der automatisk på et givent tidspunkt lukker
> Win XP home ned

Du behøver ikke et ekstra program - bare tast følgende ind i opgavestyring :

C:\WINDOWS\system32\shutdown.exe -s -t 30

"-t 30" betyder vent 30 sekunder - jeg kan ikke lige huske hvorfor jeg tog den
med når jeg nu lavede kommandoen til at køre på et tidspunkt hvor jeg ikke var
hjemme....

/klaus