MS Windows
briani 27239
Dos-prompt i win2000
Fra : Søren

Dato : 11-07-04 17:04

Hej NG'ere,

Da jeg skal opdatere/geninstallere bios'en på mit grafikkort, skal jeg ud i
dosprompt. Men hvordan? har prøvet i kør ->cmd, men det virker ikke.

Mvh.
Søren

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 11-07-04 17:19

Søren skrev i et indlæg på usenet:
> [...]

Har du ikke en boot-diskette eller boot CD ?

Systemet er underordnet - en bootdiskette med Win98 eller ME er OK til
formålet.

Ellers hent en fra www.bootdisk.com

Jan

Email: jan@jve.invalid Web: www.jve.dk

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 11-07-04 18:57

Jan Vestergaard skrev:

>Systemet er underordnet - en bootdiskette med Win98 eller ME er OK til
>formålet.

Er ikke det bedste valg, når man vil opgradere bios, der er ikke
plads til andet på disketten.

Man bør bruge en systemdiskette, her vil der også være plads til
biosopdateringsprogrammet.
--
Knud

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 11-07-04 17:32

Søren skrev:

>Da jeg skal opdatere/geninstallere bios'en på mit grafikkort, skal jeg ud i
>dosprompt. Men hvordan? har prøvet i kør ->cmd, men det virker ikke.

Der er ikke dos i Win 2000.

Boot med en sytemdiskette, som så vidt jeg kan laves i Win 2000,
når du vælger at ville formatere en diskette.

Ellers hent en fra http://www.bootdisk.com/ (Disk For Bios
Flashing).
--
Knud