CC og betaling
Fra : Carsten Gall

Dato : 07-05-01 10:51

Jeg har nu haft Adsl fra CC siden august 2000, og undrer mig stadig over, at
det ikke er muligt, at betale
måneds regningen over PBS. Inden Adsl rykkede ind havde jeg Isdn fra CC og
der var ikke nogen problemmer med
betalingen. Det kan da vel ikke kræve de store omlægninger i deres system
at få Adsl kunderne med også.
Jeg kunne selvfølgelig installere noget netbank, men gider ikke da alle
andre betalinger går over PBS.
Efter at have snakket med CC et par gange, har jeg droppet at spørge dem
yderligt, da jeg hele tiden fik det svar
at der ville gå et par måneder inden det var klar. Spørgsmålet er bare hvor
mange måneder??

Carsten

Fra : Bent skohorn

Dato : 07-05-01 19:12

"Carsten Gall" <cgall@vip.cybercity.dk> wrote
> Jeg har nu haft Adsl fra CC siden august 2000, og undrer mig stadig over,
at
> det ikke er muligt, at betale måneds regningen over PBS.

Det lyder sært ja.

> [...]
> yderligt, da jeg hele tiden fik det svar
> at der ville gå et par måneder inden det var klar. Spørgsmålet er bare

De eneste der kan svare på det er cybercity. Spørg dem istedet.

Fra : Carsten Gall

Dato : 07-05-01 20:50

Bent skohorn <a@b.c> skrev i en news:9d6oek$54j$1@news.inet.tele.dk...
> hvor mange måneder??
>
> De eneste der kan svare på det er cybercity. Spørg dem istedet.

Grunden til at jeg spurgte her, var at der måske var nogen der er bedre
informeret
end dem der tager telefonen hos CC. Og det skal der ikke så meget til.

Carsten

Fra : Henrik Walther

Dato : 07-05-01 21:32

It's rumoured "Carsten Gall" <cgall@vip.cybercity.dk> wrote:

> [...]
>informeret
>end dem der tager telefonen hos CC. Og det skal der ikke så meget til.

Og chancen for en evt. CC SysAdm eller noget der ligner svare på dit
indlæg er endnu større i cybercity.xdsl

--
Henrik Walther
A dream is an answer to a question we have not yet learned to ask ourselves..

Fra : Carsten Gall

Dato : 08-05-01 00:45

Henrik Walther <spam@cph.adsl.dk> skrev i en

> Og chancen for en evt. CC SysAdm eller noget der ligner svare på dit
> indlæg er endnu større i cybercity.xdsl

Jeg var ikke klar over at der fandtes en sådan gruppe.

Carsten