MS Windows
briani 27239
Sikkerhedsopdatering winxp
Fra : Frodo

Dato : 10-07-04 17:41

Hej i gruppen.

Jeg har det problem, at jeg lige har geninstalleret min winxp home, og
nu går den i sort og genstarter på udiffinerbare tidspunkter.

Jeg kom i tanke om at min gamle xp instaltion havde det samme problem,
ind til jeg fik anbefalet at slette en sikkerhedopdatering som skabte
mere ballade end sikkerhed.

Men jeg kan ikke huske hvad det var for en ;-/

Er der en her på gruppen som ved det?

/Frodo

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 10-07-04 17:58

Frodo skrev:

> Jeg kom i tanke om at min gamle xp instaltion havde det samme
> problem, ind til jeg fik anbefalet at slette en
> sikkerhedopdatering som skabte mere ballade end sikkerhed.

Er du sikker på, at det virkelig er årsagen?
Det kunne jo også være at den går ned, fordi du giver den netadgang
ingen alle sikkerhedsopdateringerne er på plads, eller du har måske
allerede installeret dem alle?

--
Hilsen
Madsen

Fra : Frodo

Dato : 10-07-04 18:11

Thomas G. Madsen skrev:

> Er du sikker på, at det virkelig er årsagen?
> Det kunne jo også være at den går ned, fordi du giver den netadgang
> ingen alle sikkerhedsopdateringerne er på plads, eller du har måske
> allerede installeret dem alle?

Ja jeg har installeret dem alle, det er først her bagefter, jeg er
kommet i tanke om at der var et problem med en af dem.

/Frodo

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 10-07-04 18:21

Frodo skrev:

> Ja jeg har installeret dem alle, det er først her bagefter,
> jeg er kommet i tanke om at der var et problem med en af dem.

Nå ok. Jeg er ikke bekendt med sikkerhedsopdateringer, som skulle
give problemer, lige bortset fra en over et år gammel opdatering,
som MS rettede kort tid efter, men dermed ikke sagt, at den ikke
findes. Jeg har bare ikke oplevet problemet i så fald.

--
Hilsen
Madsen

Fra : Peder Vendelbo Mikke~

Dato : 10-07-04 20:34

Frodo skrev:

> Jeg har det problem, at jeg lige har geninstalleret min winxp home,
> og nu går den i sort og genstarter på udiffinerbare tidspunkter.

Jeg har været ude for samme fejl et par gange, hver gang viste fejlen
sig at være enten defekt RAM eller underdimensioneret blæser.

Hvis du har flere RAM-klodser i din maskine, kan du prøve at bytte dem
om, hvis fejlen optræder hurtigere er der fejl på RAM-klodsen i den før-
ste RAM-sokkel.

Med freeware-programmet SpeedFan kan du holde øje med varmen kontra
blæser-hastigheden i din maskine:

http://www.almico.com/speedfan.php