MS Windows
briani 27239
enheder på min pc!?
Fra : Oliver Bruchhaus

Dato : 10-07-04 13:28

Nogen der ved hvor jeg kan hente et lille fikst program der kan se hvad jeg
egentligt har præcist af hardware på min pc!?

Oliver Bruchhaus.

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 10-07-04 13:21

Oliver Bruchhaus skriver:

> Nogen der ved hvor jeg kan hente et lille fikst program der kan se hvad jeg
> egentligt har præcist af hardware på min pc!?

Aida32 og dets efterfølger Lavalys Everest.

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 10-07-04 13:23

Oliver Bruchhaus skrev:

> Nogen der ved hvor jeg kan hente et lille fikst program der
> kan se hvad jeg egentligt har præcist af hardware på min pc!?

<http://www.lavalys.com/products/overview.php?pid=1&lang=en&pageid=1>.
Den kan endda snakke dansk og er gratis.

--
Hilsen
Madsen

Fra : Pico

Dato : 10-07-04 23:26

Thomas G. Madsen wrote:

> <http://www.lavalys.com/products/overview.php?pid=1&lang=en&pageid=1>.
> Den kan endda snakke dansk og er gratis.

Hvad er forskellen på den og Aida32 ?

Jeg har nu prøvet at hente den nye, men har svært ved at se forskellen
Pico

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 11-07-04 06:57

Pico skriver:

> Hvad er forskellen på den og Aida32 ?

Jeg kunne forestille mig at Everest kender til nyere hardware

> Jeg har nu prøvet at hente den nye, men har svært ved at se forskellen

Det er vidst også den samme mand der har lavet dem

Fra : Pico

Dato : 12-07-04 21:30

Klaus D. Mikkelsen wrote:
> Pico skriver:

> Jeg kunne forestille mig at Everest kender til nyere hardware

> Det er vidst også den samme mand der har lavet dem

Så er det nok derfor jeg ikke kan se forskel
Pico

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 12-07-04 22:06

Pico skriver:

> Så er det nok derfor jeg ikke kan se forskel

LOL

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 10-07-04 23:53

Pico skrev:

> Hvad er forskellen på den og Aida32 ?

Så vidt jeg ved, så er EVEREST Home Edition efterfølgeren til Aida32.

--
Hilsen
Madsen

Fra : John

Dato : 11-07-04 00:00

"Thomas G. Madsen" skrev i en meddelelse ...

> Så vidt jeg ved, så er EVEREST Home Edition efterfølgeren til Aida32.

Helt korrekt Madsen: http://www.snapfiles.com/get/everest.html

Klikker man ind på AIDA32's hjemmeside, fås en længere redegørelse:
http://www.aida32.hu/

Mvh John

Fra : John

Dato : 10-07-04 13:32

"Oliver Bruchhaus" skrev i en meddelelse

> Nogen der ved hvor jeg kan hente et lille fikst program der kan se hvad
jeg
> egentligt har præcist af hardware på min pc!?

Her er et par stykker:

Den hurtige: http://www.belarc.com/free_download.html

Den omfattende: http://majorgeeks.com/download.php?det=4181

Mvh John

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 10-07-04 13:56

Oliver Bruchhaus skrev:

> Nogen der ved hvor jeg kan hente et lille fikst program der kan se hvad
> jeg egentligt har præcist af hardware på min pc!?

Spørg ham der har sammensat den for dig??

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk - "Carpe Aptenodytes!"