MS Windows
briani 27239
Automatisk afspilning virker ikke
Fra : Georg

Dato : 09-07-04 20:31

Hejsa

Når jeg sætter en cd i drevet virker automatisk afspilning ikke længere.

Istedet for at spørge hvilken handling som skal udføres, eller starte et
program hvis der er autorun på cd'en, så åbnes et vindue, hvor jeg kan
browse cd'ens filer igennem, fuldstændig som hvis jeg åbnede cd'en gennem
"denne computer".

Hvis jeg går ind i egenskaber for mit cd-rom drev og fanebladet "automatisk
afspilning" er det sat til altid at spørge hvilken handling som skal
udføres. Selvfølgelige med undtagelse af hvis der er autorun på cd'en.

Jeg bruger Win XP...

Er der en som kan hjælpe?

Fra : Pico

Dato : 09-07-04 22:18

Georg wrote:
> [...]
> "automatisk afspilning" er det sat til altid at spørge hvilken
> handling som skal udføres. Selvfølgelige med undtagelse af hvis der

Jeg ved ikke om det er en løsning, men jeg har også oplevet noget tilsvarende
nogle gange. Prøv at sæt det til noget andet og luk PC'en, sæt det derefter til det
du gerne vil have. Det har løst det for mig
Pico

Fra : Kispus

Dato : 09-07-04 22:57

Hvis du har sat den til at spørge, er det så ikke netop det den gør ?
Den skal jo netop ikke spørge, den skal jo afspille.
Prøv at lave om på det !
John