MS Windows
briani 27239
Media Player 8?
Fra : Fynbo

Dato : 09-07-04 19:50

Hej.

Findes der et sted man kan hente windows Media Player 8.
Den der følger med XP Home.

TIA

Fynbo

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 09-07-04 20:38

Fynbo skrev:

>Findes der et sted man kan hente windows Media Player 8.
>Den der følger med XP Home.

Nej, men den findes da på din Windows XP cd.

(kan også kun bruges på XP)
--
Knud

Fra : Fynbo

Dato : 09-07-04 21:19

> Nej, men den findes da på din Windows XP cd.
>
> (kan også kun bruges på XP)
> --
> Knud

Ja, det ved jeg, men mente det var nemmere at finde en Setup
på nettet og installere derfra. Du har vel ikke et tip til hvordan
jeg får den installeret fra cd'en?

Fynbo

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 09-07-04 21:44

Fynbo skrev:

>Ja, det ved jeg, men mente det var nemmere at finde en Setup
>på nettet og installere derfra. Du har vel ikke et tip til hvordan
>jeg får den installeret fra cd'en?

Tilføj/Fjern programmer => Windowskomponenter, der skulle være et
punkt, hvor du kan installere den.

Men ellers er der jo kommet en nyere version, 9, som kan hentes
hos MS.
--
Knud

Fra : Fynbo

Dato : 09-07-04 21:50

> [...]
> punkt, hvor du kan installere den.
>
> Men ellers er der jo kommet en nyere version, 9, som kan hentes

Har haft installeret WMP 9 men har fjernet den igen, da jeg fik en masse
fejl
hele tiden og nu kan jeg ikke få WMP 8 til at køre igen.
Har prøvet tilføj/fjern programmer..
Anden løsning?

Fynbo

Fra : John

Dato : 09-07-04 22:36

"Fynbo" skrev i en meddelelse

> [...]
> fejl
> hele tiden og nu kan jeg ikke få WMP 8 til at køre igen.

Har heller ikke kunnet finde 8'eren; hva' mæ' en ti'er?:

http://www.microsoft.com/windows/windowsmedia/mp10/default.aspx

Eller 7.1?:
http://www.microsoft.com/downloads/search.aspx?displaylang=en&categoryid=4

http://oldversion.com/program.php?n=wmp

Mvh John

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 10-07-04 00:24

John skrev:

>Eller 7.1?:
>http://www.microsoft.com/downloads/search.aspx?displaylang=en&categoryid=4

Tvivler på, at den vil lade sig installere på en XP.
--
Knud

Fra : John

Dato : 10-07-04 00:59

"Knud Gert Ellentoft" skrev i en meddelelse

> Tvivler på, at den vil lade sig installere på en XP.

- har du da vist ganske ret i... :(

Mvh John

Fra : Torben Greve Otzen

Dato : 10-07-04 11:28

Fynbo skrev i en meddelelse...
> Findes der et sted man kan hente windows Media Player 8.
> Den der følger med XP Home.

Ved ikke om det virker, men hvad med at geninstallere Service Pack 1? Så
burde du vel få den inde igen...
Du kan hente den her:
http://intern.sdu.dk/it-service/tjenester/ftphotel/ftpindhold/
--
Hilsen Torben Greve Otzen

Træt af Outlook Express' måde at citere på?
Hent OE-QuoteFix...

Fra : Fynbo

Dato : 10-07-04 19:52

"Torben Greve Otzen" <TorbenGreveOtzenSLET@hotmail.com> skrev i en
meddelelse news:QwPHc.24126$Vf.1221443@news000.worldonline.dk...

> Ved ikke om det virker, men hvad med at geninstallere Service Pack 1? Så
> [...]

Har stadig WMP 8 installeret og den virker. Bare ikke når jeg klikker
på ikonet til den... Har programmer der kræver den installeret og
de virker fint...

Fatter det ikke... Har heller ikke den mappe som genvejen henviser til
men WMP 8 virker stadig...

Fynbo