MS Windows
briani 27239
RPC og RPC Locator
Fra : Silentdane

Dato : 09-07-04 18:20

Hej

Jeg har en bekendt som har været ind i services.msc og ved en fejl deaktiver
Remote Procedure Call (RPC) & Remote Procedure Call (RPC) Locator.

Nu får han en masse fejl fra forskellige programmer.
Så han gik ind for at aktiver dem igen.. Men nu kommer popup vinduet ikke
frem mere, så han kan ikke slå dem til :(

Han har prøvet at skrive Net start rpclocator, men får bare fejlen at den
ikke kan startes, da den er deaktiveret :(

Så hjææælp...
Han gider ikke til at geninstaller windows :(

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 09-07-04 18:27

Silentdane skrev:

> Nu får han en masse fejl fra forskellige programmer.
> Så han gik ind for at aktiver dem igen.. Men nu kommer popup
> vinduet ikke frem mere, så han kan ikke slå dem til :(

Nej, for alle kørende tjenester på computeren er afhængige af
RPC. Prøv <news:caak4b.3r0.1@tgm.dyndns.dk>.

--
Hilsen
Madsen

Fra : Silentdane

Dato : 09-07-04 18:43

Thomas G. Madsen wrote:

> Nej, for alle kørende tjenester på computeren er afhængige af
> RPC. Prøv <news:caak4b.3r0.1@tgm.dyndns.dk>.

Mange tak for det hurtige svar, han har prøvet metoden fra linket og det
virkede. Så jeg skulle hilse og sige mange tak.

mvh sune

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 09-07-04 21:24

Silentdane skrev:

> Mange tak for det hurtige svar, han har prøvet metoden fra
> linket og det virkede. Så jeg skulle hilse og sige mange tak.

Hils igen og sig velbekomme. ;)

--
Hilsen
Madsen