MS Windows
briani 27239
Hver gang jeg putter en batchfil i Start -~
Fra : Carsten

Dato : 09-07-04 07:30

Hver gang jeg putter en batchfil i Start - så starter den op 2 gange!

Og den er kun i Start i "All Users" - ikke i min personlige mappe!

Carsten

Fra : ha

Dato : 09-07-04 09:33

Carsten wrote:
> Og den er kun i Start i "All Users" - ikke i min personlige mappe!

Prøv at fjerne den i "All users" og medtag den kun i din egen.

/ha

PS: Hvorfor fortsatte du ikke i den gamle tråd ?

Fra : Carsten

Dato : 09-07-04 20:34

> Prøv at fjerne den i "All users" og medtag den kun i din egen.

De hjælper ikke desværre!

Carsten

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 09-07-04 21:42

"Carsten" <cjtcjtcjt(fjern_det_hele_i_parantesen)@hotmail.com>
skrev:

>De hjælper ikke desværre!

Du har vel ikke både en dansk og en engelsk startmappe - kaldet
henholdsvis Start og Startup?

--
Bertel