MS Windows
briani 27239
Et gratis Disk Image program, hvor?
Fra : Thomas Jacobsen

Dato : 08-07-04 20:01

Et gratis Disk Image program - kan I hjælpe mig med at støve at link op?
Skal kopiere en HD til en ny HD, samme størrelse.

/ Thomas

Fra : Gevaldi

Dato : 08-07-04 20:03

Thomas Jacobsen skriblede:
> Et gratis Disk Image program - kan I hjælpe mig med at støve at link
> op? Skal kopiere en HD til en ny HD, samme størrelse.

Kik på harddisk fabrikantens hjemmeside.

--
/Gevaldi

Fra : Thomas Jacobsen

Dato : 08-07-04 20:37

> Kik på harddisk fabrikantens hjemmeside.

Det har jeg faktisk prøvet - nemlig Hitachi og Ibm. Kunne ikke finde noget..

/ Thomas

Fra : JSM

Dato : 08-07-04 20:40

Den Thu, 08 Jul 2004 21:01:21 +0200. skrev Thomas Jacobsen:

> Et gratis Disk Image program - kan I hjælpe mig med at støve at link op?
> Skal kopiere en HD til en ny HD, samme størrelse.

Prøv ultimate boot cd. Der er masser af freeware guf på sådan en fætter.
http://windowsubcd.com/

mvh
Jesper

Fra : Lars Jørgensen

Dato : 08-07-04 20:58

On Thu, 8 Jul 2004 21:01:21 +0200, Thomas Jacobsen wrote:

> Et gratis Disk Image program - kan I hjælpe mig med at støve at link op?
> Skal kopiere en HD til en ny HD, samme størrelse.

Mon "Partition Saving" kan bruges?
http://www.partition-saving.com/

--
Mvh. Lars

Fra : Michael

Dato : 09-07-04 21:55

> Mon "Partition Saving" kan bruges?
> http://www.partition-saving.com/
>
> --
> Mvh. Lars

STORT tak til Lars og Jesper for et par geniale links!

Hilsen Michael

Fra : Thomas Jacobsen

Dato : 10-07-04 00:02

> STORT tak til Lars og Jesper for et par geniale links!
>
> Hilsen Michael

Nemlig! Tak for det.

Mvh Thomas