MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
barbar PC
Fra : oz7aik

Dato : 08-07-04 16:06

Jeg har klunset en barbar pc, IBM ThingPad
med den er låst (password)
ved i hvordan man kan knække den ?

Jørgen

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 08-07-04 16:13

oz7aik skriver:

> Jeg har klunset en barbar pc, IBM ThingPad
> med den er låst (password)
> ved i hvordan man kan knække den ?

Kører du Windows 2.0, 3.0, 3.1, 3.11, 95, 98, 98SE, ME, NT3.51, NT4.0,
2000Pro, XP Pro eller XP Home?

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : oz7aik

Dato : 08-07-04 16:21

Det ved jeg ikke for det er en pc jeg har klunset.
der var smit du til stor skral
der står kun IBM i øverst højre hjørne,
og ThingPad nede i vestre hjørnet.
og oppe i venstre side er der en pc og en lås.
der skal skrives noget før man kan komme videre.

Jørgen

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 08-07-04 16:45

oz7aik skriver:

> der står kun IBM i øverst højre hjørne,
> og ThingPad nede i vestre hjørnet.
> og oppe i venstre side er der en pc og en lås.
> der skal skrives noget før man kan komme videre.

Aha, trode at det var et windowspassword du skulle bruge, når du nu
spurgte i en windows softwaregruppe.

Jeg undskylder og henviser venligt til news:dk.edb.hardware.baerbar
Der formoder jeg at der er lidt højere chance for gevinst.

Fra : Gevaldi

Dato : 08-07-04 20:30

Klaus D. Mikkelsen skriblede:

> [...]
>
> Jeg undskylder og henviser venligt til news:dk.edb.hardware.baerbar
> Der formoder jeg at der er lidt højere chance for gevinst.

Ja, jeg ville ellers have givet mit besyv
med, men han nægter jo konsekvent
at bruge de rigtige grupper, så får det
jo ende på et tidspunkt.

--
/Gevaldi

Fra : Palle Jensen

Dato : 08-07-04 16:26

Den 08 jul 2004 mumlede Klaus D. Mikkelsen noget i denne stil:

> Kører du Windows 2.0, 3.0, 3.1, 3.11, 95, 98, 98SE, ME, NT3.51,
> NT4.0, 2000Pro, XP Pro eller XP Home?

Jeg tror det er BIOS password'et der menes Uden det kan han jo af
gode grunde ikke svare

Eneste jeg nogensiden har hørt om det er noget med et pille back-up
batteriet ud for en tid. Men jeg ved ikke om det virker. Prøv det.

--
Palle Jensen

Fra : Thomas Jacobsen

Dato : 08-07-04 17:18

> Eneste jeg nogensiden har hørt om det er noget med et pille back-up
> batteriet ud for en tid. Men jeg ved ikke om det virker. Prøv det.

Virker ikke!

- Thomas

Fra : Hans Kjaergaard

Dato : 08-07-04 17:40

On Thu, 8 Jul 2004 18:18:07 +0200, "Thomas Jacobsen"
<tj@FJERN-DETTEperson.dk> wrote:

>Virker ikke!
Det afh. af mærke og model.
Man kan være heldig at det nulstiller CMOSen (med de problemer det
medfører), og man kan også resikerer at hele skidtet går i baglås. Det
er jo bare at prøve.

/Hans

Fra : Bo Br

Dato : 08-07-04 20:16

Et søg på google på "bundkort passwords" gav følgende resultat.

http://www.google.com/search?q=bundkort+passwords&ie=UTF-8&hl=da&btnG=Google-s%C3%B8gning&lr=

efter to klik så var dette fremme.

http://labmice.techtarget.com/articles/BIOS_hack.htm

Se om der er noget du kan bruge.