MS Windows
briani 27239
Proceslinjen fylder 2 linjer, og jeg kan i~
Fra : Carsten

Dato : 07-07-04 20:34

Hej!

Proceslinjen fylder 2 linjer... og jeg kan ikke skubbe den sammen til en
linje som den normalt fylder...

Jeg kan godt gøre den større til 3, 4, 5 linjer... og ned så den ikke fylder
noget (0 linjer) men ikke så den fylder præcis 1 linje!

Hilsen
Carsten

Fra : Jens Jensen

Dato : 07-07-04 20:59

Kører du Windows 2.0, 3.0, 3.1, 3.11, 95, 98, 98SE, ME, NT3.51, NT4.0,
2000Pro, XP Pro eller XP Home?

"Carsten" <cjtcjtcjt(fjern_det_hele_i_parantesen)@hotmail.com> skrev i en
meddelelse news:40ec5015$0$223$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...

Fra : Carsten

Dato : 08-07-04 04:40

Sorry... det glemte jeg at skirve... jeg kører
Windows 0.9 Beta.

Spøg til side...: XP Pro

Hilsen
Carsten

Fra : Jakob M

Dato : 07-07-04 21:46

Carsten wrote:
> [...]
>
> Jeg kan godt gøre den større til 3, 4, 5 linjer... og ned så den ikke
> fylder noget (0 linjer) men ikke så den fylder præcis 1 linje!

Spøjst nok havde jeg nøjagtigt det samme problem, efter min datter havde
leget med musen (WinXP Pro DK). Efter en genstart kunne jeg igen skubbe den
ned på kun en linie.

Mvh
Jakob

Fra : Carsten

Dato : 08-07-04 04:42

> Spøjst nok havde jeg nøjagtigt det samme problem, efter min datter havde
> leget med musen (WinXP Pro DK). Efter en genstart kunne jeg igen skubbe
den
> ned på kun en linie.

Hej Jakob

Kender godt det der med at børnene har leget med computeren.... man fortyder
nogengange man hav dem lov... men min har problemet selv om jeg genstarter

Carsten

Fra : Laziter [9440]

Dato : 08-07-04 08:04

> [...]

fortyder
> nogengange man hav dem lov... men min har problemet selv om jeg genstarter

Prøv at højreklikke på proceslinien og se om der er hak ved 'Lås
proceslinien'
Er der det så fjern det og du kan skubbe den på plads igen.

Mvh
Benjamin

Fra : Carsten

Dato : 08-07-04 09:55

Der er IKKE hak ved 'Lås proceslinien'

Som jeg skrev: Det er ikke problemet at skubbe den!
Problemet er at jeg ikke kan få den til at fylde 1 linjes højde!

Hilsen
Carsten

Fra : Laziter [9440]

Dato : 08-07-04 10:21

"Carsten" <cjtcjtcjt(fjern_det_hele_i_parantesen)@hotmail.com> skrev i en
meddelelse news:40ed0cbd$0$210$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
> Der er IKKE hak ved 'Lås proceslinien'
>
> Som jeg skrev: Det er ikke problemet at skubbe den!
> Problemet er at jeg ikke kan få den til at fylde 1 linjes højde!

Start -> Kør -> regedit
og fjern denne nøgle:
HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\TaskManager

Det burde reparere din proceslinie så du kan få den i den ønskede højde.

Mvh
Benjamin

Fra : Carsten

Dato : 08-07-04 17:45

Har aldrig rodet i Reg.databasen...

Skal jeg slette hele mappen.. eller alle 3 nøgler i mappen... .eller kun den
ene af nøglerne...?

Carsten

Fra : Jens Jensen

Dato : 08-07-04 20:51

Skomager, bliv ved din læst!

"Carsten" <cjtcjtcjt(fjern_det_hele_i_parantesen)@hotmail.com> skrev i en
meddelelse news:40eda4a2$0$311$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...

Fra : Carsten

Dato : 09-07-04 06:25

Du er uhøftlig i dine indlæg!
De 2 indlæg du har haft - er begge useriøse.

Fra : Laziter [9440]

Dato : 08-07-04 21:00

> [...]
> Har aldrig rodet i Reg.databasen...
>
> Skal jeg slette hele mappen.. eller alle 3 nøgler i mappen... .eller kun

Kopiér denne tekst:

[-HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows
NT\CurrentVersion\TaskManager]

Åbn notepad og sæt teksten ind, gem som taskbar.reg
Dobbelt klik på filen og vælg Ja i dialogboksen der dukker op.
Genstart din computer og så skulle det være iorden.

Mvh
Benjamin