MS Windows
briani 27239
Fjerne Media Player 9?
Fra : Fynbo

Dato : 07-07-04 19:44

Hej.

Kan det ikke lade sig gøre at fjerne Windows media player 9?
Har søgt på google, men det eneste der dukker op er, at man skal bruge
system restore.. Kan det være rigtigt at man ikke kan fjerne det L*** på
andre måder?

MVH.

Fynbo

Fra : John

Dato : 07-07-04 21:23

"Fynbo" skrev i en meddelelse

> Kan det ikke lade sig gøre at fjerne Windows media player 9?

/Start/kør/ indsæt:

RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection %windir%\INF\wmp.inf,Uninstall

og tryk OK.

Mvh John

Fra : Fynbo

Dato : 08-07-04 04:20

> /Start/kør/ indsæt:
>
> RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection %windir%\INF\wmp.inf,Uninstall
>
> og tryk OK.
>
> Mvh John

Super...
Tak, John.

Fynbo

Fra : John

Dato : 08-07-04 09:48

"Fynbo" skrev i en meddelelse

> Super...
> Tak, John.

Velbekomme! Rart at ku' gi' en hjælpende hånd!

Mvh John

Fra : Eigil Sørensen

Dato : 08-07-04 10:41

ved ikke om du vil have det, et lille program "reg cleaner" det
afinstallerer ov viser start op. interesseret send mig en mail så sender jeg
programmer, og det er freeware så det må bruges.

Fra : John

Dato : 08-07-04 10:51

"Eigil Sørensen" skrev i en meddelelse

> ved ikke om du vil have det, et lille program "reg cleaner"

Godt lille værktøj, har det allerede, men tak for tilbuddet!

Endnu et par gratis 'opryddere':
http://majorgeeks.com/download.php?det=1738
http://majorgeeks.com/download.php?det=4134

Mvh John

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 07-07-04 21:27

Fynbo skrev:

>Kan det ikke lade sig gøre at fjerne Windows media player 9?

Det ved jeg ikke (og det kommer an på hvilket system du kører),
men du kan installere en anden player og give den lov til at
håndtere alle de relevante filer. Så er den anden i hvert fald
inaktiv.

Denne her kan anbefales:
http://www.free-codecs.com/download/Real_Alternative.htm

--
Bertel

Fra : Edmund

Dato : 08-07-04 00:22

Bertel Lund Hansen skrev:

> [...]
> men du kan installere en anden player og give den lov til at
> håndtere alle de relevante filer. Så er den anden i hvert fald

Her er WMP9 ret stædig, selv om man har sat et andet program til at
afspille, skal man også ind i WMP9 Tools / options / filetypes, og
fjerne markering ud for de forskellige filtyper.
Fjerner man kryds i mpg skal man sørge for at den nye afspiller er sat
til både mpg og mpeg, ellers bliver mpeg åbnet i notepad og hele skidtet
er ved af fryse.

WMP9 er integreret i XP, her er det åbenbart WMP9 der bestemmer og ikke
styresystemet
--
Mvh Edmund

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 08-07-04 00:19

Edmund skrev:

>Her er WMP9 ret stædig, selv om man har sat et andet program til at
>afspille, skal man også ind i WMP9 Tools / options / filetypes, og
>fjerne markering ud for de forskellige filtyper.

Okay, jeg kan se at jeg ikke har opgraderet fra 8.0 eftersom jeg
ikke skal bruge den. Derfor har jeg ikke det problem.

--
Bertel

Fra : Peder Vendelbo Mikke~

Dato : 08-07-04 17:18

Edmund skrev:

> WMP9 er integreret i XP, her er det åbenbart WMP9 der bestemmer og
> ikke styresystemet

Hvis man ikke kan finde ud af det på anden måde, kan denne rettelse i
alt fald hjælpe på det:

http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyID=c87ef940-a311-4d3c-a7be-2f86a8a5d450&DisplayLang=da

Hvis det ikke hjælper, må du nok trække din XP ud på marken og skyde
den.