MS Windows
briani 27239
USB-enhed blev ikke genkendt
Fra : Martin Sand.

Dato : 07-07-04 10:32

Hejsa

Jeg har en usb-printer som ikke har en decideret tænd/sluk knap. Man skal
altså benytte stikkontakten. Og for ikke at printeren står tændt hele tiden,
så slukker jeg den når Windows kører. Og hver gang får jeg en irriterende
besked om, at "USB-enhed blev ikke genkendt". Kan man ikke blive fri for den
åbenlyse besked?

Win XP Home DK og HP LaserJet 1000w
--
MVH Martin

Ved henv. på mail, udskift "privacy.net" med "stofanet.dk"

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 07-07-04 10:40

Martin Sand. wrote:

> jeg en irriterende besked om, at "USB-enhed blev ikke genkendt". Kan
> man ikke blive fri for den åbenlyse besked?

Nej.

> Win XP Home DK og HP LaserJet 1000w

Den printer bruger så lidt strøm i idle, så lad du bare den være tændt
samtidig med PC'en.

Jesper G. Poulsen

Fra : Martin Sand.

Dato : 07-07-04 20:22

Jesper G. Poulsen wrote:
> Den printer bruger så lidt strøm i idle, så lad du bare den være tændt
> samtidig med PC'en.

Fair nok. Det er nu også en meget pæn ON-lampe printeren har, er jeg kommet
til at se