Endelig kan jeg være med.
Fra : Buster

Dato : 07-05-01 10:35

Hej NG.

Endelig kan jeg være med i jeres hundesnak.
I fredags var jeg ude og hente lille buster (Welsh Springer Spaniel), på 8
uger. Så der er kommet liv i huset.
Jeg har fået en del ud af at læse jeres indlæg.

--
Se Buster på:
http://www.selkrog.subnet.dk/

Fra : Kosmonauten

Dato : 07-05-01 10:50

Hej "Buster" ;c)
Velkommen til, nu har jeg godt nok ikke en ægte Springer, men Laika
indeholder Formel 1(turbo labben ;c) ) og Engelsk Springer Spaniel.
Liv i huset? Jo tak du :c)
Glæder mig til at se flere billeder af Buster.
Fotos af Laika kan ses på:
http://home13.inet.tele.dk/dinah

Med Netpotehilsen og ønsket om en masse dejlige oplevelser med Buster.
Martin & Hulihækkeren Laika ;c)

Fra : coppi

Dato : 07-05-01 21:24

"Hej Buster hunde hvalp.

Velkommen til , jeg håber du får et rigtig langt og lykkligt hundeliv i dit
nye hjem.

Med venlig hilsen coppi rottweiler

Fra : Bolette Nielsen

Dato : 07-05-01 21:34

Tillykke med lille Buster, han er godt nok dejlig.
Ja, liv kommer der bestemt, når man får en hvalp i huset. Jeg er selv næsten
lige blevet den lykkelige ejer af den dansk/svensk gårdhunde hvalp, for ca
3½ uge siden, og liv, det er her bestemt.

held og lykke med ham

mange hundehilsner fra

Bolette og Nicki

PS hvis du har muligheden for det, så meld jer straks til et hvalpekursus,
hvalpen har godt af at møde andre hvalpe, og din hvalp vil elske det.
Dette var bare et godt råd, jeg lige ville gi' dig med på vejen.

Fra : J :o\) h n

Dato : 07-05-01 22:31

> [...]
> uger. Så der er kommet liv i huset.
> Jeg har fået en del ud af at læse jeres indlæg.

Jamen, velkommen til . Buster er jo bare en herlig
lille fætter.

Nethilsen.
Jhn og "blandingen" Basse.
www.nethundeguiden.dk