MS Windows
briani 27239
HJÆLP
Fra : NYK.M.Unlock

Dato : 06-07-04 21:14

Min Windows XP pro er gået i smadrer og jeg vil gerne reparerer den når jeg
booter spørger den om jeg vil rep og jeg siger ja der næst spørger den om
administratoradgangskoden og der ved jeg ikke hvad det er jeg mener ikke jeg
har lavet en sådan er der en standard eller skal jeg bare installerer det
hele om igen..

Fra : Pico

Dato : 06-07-04 22:34

NYK.M.Unlock wrote:
> [...]
> er jeg mener ikke jeg har lavet en sådan er der en standard eller
> skal jeg bare installerer det hele om igen..

Når du skriver en overskrift er det ikke fornuftigt at skrive HJÆLP og ikke andet.
Mange vælger at springe sådanne medelser over.

Jeg går ud fra du booter på CD'en. Du skal ikke reagere på første gang den
spørger om du vil reperere, derimod skal du vælge Installere. Når du er kommet
lidt forbi det får du en ny mulighed for at reperere. Det vælger du og her bliver
du ikke afkrevet nogen administrator adgangskode. På et tidspunkt vil XP have
S/N da det bliver betragtet som en ny installation, men dine indstillinger mm.
bliver genbrugt.
Håber det hjælper dig.
Pico

Fra : NYK.M.Unlock

Dato : 06-07-04 22:48

Takker mange gange subjekt linien smuttede i kampens hede sorry

Fra : Hans Paulin

Dato : 06-07-04 22:57

NYK.M.Unlock skrev:

> skal jeg bare installerer det hele om igen..

....begynd med at vælge "Installér", så får du undervejs mulighed for at
reparere...
Hans