MS Windows
briani 27239
Problemer med MS Multimedia keyboard i USB~
Fra : Soeren

Dato : 05-07-04 22:04

Hej

Jeg har netop købt et MS Multimedie keyboard til min Dell Inspiron 5150.
Dette tastatur ikke trådløst og har et alm. PS/2 stik.

Da denne laptop ikke har tastatur indgang, benytter jeg en enhed, der
tillader brugen af PS/2 mus og tastatur til via en USB2 indgang.

Selve tastaturet fungerer udemærket, men alle de lækre udvidelser til at
starte browser, email, media player etc. virker ikke.

Jeg har installeret MS IntelliTyoe Pro 2 Keyboard software.

Hvis du har et hint til, hvordan det kan bringes til at virke, hører jeg
meget gerne fra dig.

På forhånd tak

Med venlig hilsen

Søren

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 05-07-04 23:21

Du skal op i version 5.
Den burde være fulgt med på CD men kan også hentes her:
http://www.microsoft.com/hardware/mouseandkeyboard/Download.mspx

Fra : Soeren

Dato : 05-07-04 23:41

Hej Jens

Tusind tak for hjælpen. Jeg kan ikke lade være med at notere mig, at dansk
ikke kan vælges som sprog, og det kan vel gøre en forskel, når der er tale
om et tastatur. Har du en holdning til det ? Skal jeg bare gå efter Engelsk?

Igen, tak for svaret

MVH Søren

Fra : Soeren

Dato : 06-07-04 14:29

Hej Jens,

Jeg har nu prøvet at installere IntelliType 5, men det virker desværre
fortsat ikke.

Jeg har også checket Windows Update, men der er ingen opdateringer. Det skal
dog tages med et gran salt, da den ikke tilbød at opdatere IntelliType 2,
selv om der foreligger en senere version.