MS Windows
briani 27239
Problem med KERNEL32.
Fra : Jørn Hansen

Dato : 03-07-04 10:09

Hej Gruppe!
Jeg døjer med gentagne tilfælde, af KERNEL32.dll har lavet en fejl og
systemet genstarter/eller skal genstartes.

Dette sker mest/men ikke kun, ved forsøgt brug af PowerDVD.

Jeg har nu forsøgt at erstatte denne KERNEL32.dll-fil, men den er beskyttet
& kan ikke ikke kopieres.

Dette er forsøgt!

Kør =>MSCONFIG => udpak fil => System => Markere KERNEL32.dll => Gendan fra
E:\win9x på RECOVERY CD'en.
Såvidt så godt, men her hører det så op, og filen kan ikke overskrives eller
kopieres ind i maskinen.

Nogen der har en idé.

Jørn!

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 03-07-04 11:28

"Jørn Hansen" <jorn.hansen@hansen.mail.dk> wrote:

>Jeg døjer med gentagne tilfælde, af KERNEL32.dll har lavet en fejl og
>systemet genstarter/eller skal genstartes.
>
>Dette sker mest/men ikke kun, ved forsøgt brug af PowerDVD.

KERNEL32 er en basal del af windows operativsystemet. Det kan godt være den melder fejlen, men den ligger nu andetsteds.
Formentlig i PowerDVD.

Jeg har selv oplevet noget lignende da jeg kørte en ældre version af PowerDVD på XP.

Hvilken windows version kører du ?

Hvilken PowerDVD ?

Og har du opdateret din PowerDVD med eventuelle patch'es fra http://www.gocyberlink.com/

<mlr>

Fra : Dorthe Hansen

Dato : 04-07-04 07:26

Hej igen!
Det er en ME'er version vi har, og PowerDVD'en er en vers. 2.55.
Jeg prøvede så nu, at ligge versionen der opgradere 2.50 til 2.55, i den tro
at det ville 'klare ærterne', men nu skriver den>>

An error has occurred.
Either Your PowerDVD version is outdated or your system does not have a
previous version of PowerDVD installed.
Patch installation will abort.
Dorthe & Jørn!

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 04-07-04 07:28

Dorthe Hansen skriver:

> An error has occurred.
> Either Your PowerDVD version is outdated or your system does not have a
> previous version of PowerDVD installed.
> Patch installation will abort.

Systemet kender ikke den gamle Power DVD, prøv at geninstaller den.

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Dorthe Hansen

Dato : 04-07-04 08:36

Hov!
noget må være gået galt i sidste skrivelse?, der manglede denne del.

Vi prøvede to dage siden, at geninstallere hele Me'en, med alt software for
to dage siden, det har vi gjort et par gange tidligere med god held..

Den version vi har er så ME, og PowerDVD'en er vers.2.55 det eneste vi
kunne finde derinde var den opgradering fra 2.50 til 2.55, det prøvede vi så
i det håb, det ville 'klare-Ærterne'.
Men hvad vi så gør nu, efter den Error meddelelse?
Dorthe!!