MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Hvor ligger den trojanske hest?
Fra : Henrik Hansen

Dato : 03-07-04 09:18

Hej Ng

Jeg har haft/har en trojansk der hedder Dialer.8.bt. Jeg fjernede den med
mit AVG gratis virus program. Men der kommer stadig en melding om at den
ligger i filen c:\system volume information\_restore....aoo19753.exe. Men
hvordan finder jeg den mappe???

Ved søgning kan jeg heller ikke finde exe filen.

På forhånd tak

Henrik

Fra : Henrik Hansen

Dato : 03-07-04 09:20

For god ordens skyld bruger jeg XP.
Henrik

Fra : Gevaldi

Dato : 03-07-04 09:22

Henrik Hansen skriblede:
> [...]
> mappe???
>
> Ved søgning kan jeg heller ikke finde exe filen.

Du skal have vist skjulte mapper og filer, så
kan du finde Restore mappen.

For at løse problemet skal du også slå
systemgendannelse fra og så køre AVG
igen.

--
/Gevaldi

Fra : Mythos

Dato : 03-07-04 11:40

> Du skal have vist skjulte mapper og filer, så
> [...]

Når det er slået fra, så er det en god ide at boote en gang, så tømmes
indholdet. Hvis der stadig skulle være noget, så boot til fejlsikker
tilstand og kør spybot og adaware, det er noget der rydder op i det.

Kim Larsen

Fra : Anders

Dato : 03-07-04 18:09

"Gevaldi" <georg_valdi@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> For at løse problemet skal du også slå
> systemgendannelse fra og så køre AVG
> igen.

Jeg har samme problem - dog ønsker jeg ikke, at de tidligere
gendannelsespunkter bliver slettet. Kan det lade sig gøre at slå
systemgendannelse fra uden at slette de omtalte punkter?

/Anders

Fra : John

Dato : 03-07-04 11:04

> [...]

> mit AVG gratis virus program. Men der kommer stadig en melding om at den
> ligger i filen c:\system volume information\_restore....aoo19753.exe. >

Afbryd 'system restore' før virus scanning.

God jagt! Mvh John

Fra : Henrik Hansen

Dato : 04-07-04 10:12

Hej NG

Tak for Jeres svar, det lykkedes at få fjernet advarslen. Men jeg kan stadig
ikke finde mappen c:\systen volume information, og jeg har selvfølgelig
slået "vis alle filer" til. Skulle der være et bud??

Hilsen
Henrik

Fra : Torben

Dato : 04-07-04 10:25

> [...]
selvfølgelig
> slået "vis alle filer" til. Skulle der være et bud??

Hvis du har slået systemgendannelse fra og genstartet er dine
gendannelse punkter væk og virus, hvis du havde noget der , du starter
forfra med nye punkter når du slår det til igen.
--
Mvh Torben

Fra : Ebbe Hansen

Dato : 04-07-04 10:59

On Sun, 4 Jul 2004 11:11:34 +0200, "Henrik Hansen"
<henrikhhansenfjern@mail.tele.dk> wrote:

> [...]
>ikke finde mappen c:\systen volume information, og jeg har selvfølgelig
>slået "vis alle filer" til. Skulle der være et bud??

M$ support:
Click Start, My Computer.
mappeindstillinger
VIS
prik i: vis skjulte filer og mapper
fjern fl.ben i skjul beskyttede oper. syst.filer (anbefales)
HUSK- anvend og ok
dobb. klik C:
åbn system volume info
åbn restore - evt. slet de ældste