MS Windows
briani 27239
Tekstblok i proceslinjen
Fra : Martin Sand.

Dato : 02-07-04 21:00

Hejsa

Når man peger med musen på et aktivt program der er minimeret nede i
proceslinjen, så sker det ofte at tekstblokken ligger BAGVED proceslinjen
(se link)
http://home1.stofanet.dk/happyhome/winxp/

Kan man rette denne fejl på nogen måde?
Jeg har de nyeste opdateringer mv. af WinXP Home DK.

--
MVH Martin

Ved henv. på mail, udskift "privacy.net" med "stofanet.dk"

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 02-07-04 21:13

Martin Sand. skrev:

> http://home1.stofanet.dk/happyhome/winxp/
>
> Kan man rette denne fejl på nogen måde?

Hvis du finder en måde, så sig gerne til, men jeg tvivler på du
finder den, for WinXP har haft den fejl siden dag 1. Nogle har
dog aldrig oplevet det, så det er en sær fejl.

Jeg har engang hørt, at det skulle hjælpe, hvis man undlader at
låse proceslinien, men det har ingen effekt her. Når jeg oplever
det, hjælper det ofte at højreklikke på proceslinien og vælge
Properties, fjerne fluebenet i 'Keep the taskbar on top of other
windows' og så umiddelbart efter slå det til igen, men det varer
ikke ret længe, før skiltene ryger bagved igen.

--
Hilsen
Madsen

Fra : LVL

Dato : 02-07-04 22:29

Hvis man har et grafikkort fra Nvidia kan man gøre proceslinien gennemsigtig
ved hjælp af nView, det er den eneste idé jeg har.