MS Windows
briani 27239
Automatisk opstart af program
Fra : Nederbasse

Dato : 02-07-04 20:00

Hej

Jeg har nogle pc'er der gerne skulle starte om med en swf player og med en
bestemt swf fil
jeg har prøvet at lave en genvej til swf filen i menuen start uden held.
Kan man ikke skrive et eller andet i egenskaber for genvejen fx:
c:\programmer\swfplayer\player.exe\blabla.swf ?
Tror jeg har prøvet det meste uden det virker

Lars

Fra : JensenJS

Dato : 03-07-04 20:23

In article <cc4bc7$qkt$1@news.cybercity.dk>, laneNOSPAM@jubiipost.dk
says...
> [...]
> c:\programmer\swfplayer\player.exe\blabla.swf ?
> Tror jeg har prøvet det meste uden det virker

Har du husket at fortælle windows hvilket program den skal bruge til at
afspille swf filen med.

Normalt starter man jo swf når man er inde i internet explorer hvis du
nu højreklikker på swf filen og vælger at den skal starte fra din swf
player hver gang.
mvh JensenJS

Fra : Nederbasse

Dato : 12-07-04 10:19

> [...]
>
> Normalt starter man jo swf når man er inde i internet explorer hvis du
> nu højreklikker på swf filen og vælger at den skal starte fra din swf

Ja og swf filen har et SwfPlayer ikon

Lars