MS Windows
briani 27239
Hvad er galt
Fra : Mythos

Dato : 01-07-04 21:58

Hej i gruppen

Min mors mand har et eller andet problem, men hvad det er, og om dette er
den rette gruppe, det ved jeg ikke.Hvis jeg er galt på den, så fortæl gerne
hvor jeg så skal gå hen.
Når han skal skrive, så bliver det ikke til "danske" ord, men noget vulapuk,
jeg har indsat en lille del af det han har sendt i dag her under.
Nej, han er ikke ordblind, sådan ser det ud når han skriver, og det er lige
meget om det er i Word eller via mail

Kim Larsen

Tak for mai,jeg ka ikke krie ,da de priger ord oer å det er ikke at fortå
had kue hade ære kreet.

Jeg i rige ti Kim og tae med ham,kærig hie Erik

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 01-07-04 22:08

Mythos skrev:

>Min mors mand har et eller andet problem, men hvad det er, og om dette er
>den rette gruppe, det ved jeg ikke.Hvis jeg er galt på den, så fortæl gerne
>hvor jeg så skal gå hen.

Jeg ved ikke konkret hvad det er, men det er højst sandsynligt en
virus han er smittet med. Hvis du ikke får hjælp her i gruppen,
kan du bagefter prøve i <news:dk.edb.sikkerhed.virus>. Der er
højst sandsynligvis nogen der ved noget.

--
Bertel

Fra : Hibbit

Dato : 01-07-04 22:17

"Mythos" <mythoss_43@hotmail.com> wrote in

> Tak for mai,jeg ka ikke krie ,da de priger ord oer å det er ikke at
> fortå had kue hade ære kreet.
>
> Jeg i rige ti Kim og tae med ham,kærig hie Erik

Man behøver ikke være nogen Sherlock Holmes for at se, at bogstaverne S, V,
N og L falder ud :

Tak for maiL, jeg kaN ikke SkriVe, da deN SpriNger ord oVer, Så det er ikke
at forStå hVad kuNNe haVde Være SkreVet.

Jeg ViL riNge tiL Kim og taLe med ham, kærLig hiLSeN Erik

Prøv at bede ham teste sit tastatur i Notepad (Notesblok).

Keld

Fra : Ukendt

Dato : 01-07-04 22:34

> [...]
ikke
> at forStå hVad kuNNe haVde Være SkreVet.
>
> Jeg ViL riNge tiL Kim og taLe med ham, kærLig hiLSeN Erik

Ha må jo bare edhæfte a sin mai en besked om at ha ikke ka krie bogtaerne ,
, , og .

Med eig hie
aerup

Fra : Peter T.

Dato : 02-07-04 09:51

Mythos leverede følgende historie fra de varme lande:

> Tak for mai,jeg ka ikke krie ,da de priger ord oer å det er ikke at
> fortå had kue hade ære kreet.
>
> Jeg i rige ti Kim og tae med ham,kærig hie Erik

Det lugter fælt af defekt tastatur. Spørg ham om der ikke er havnet kaffe
eller lignende i det fornylig.

--
Salg af googlesøgninger: en femmer pr. søgning.
**** Ugens tilbud: 10 søgninger til kun 40 kr ****

Jeg sælger også friseringer til 25 kr.