MS Windows
briani 27239
Win XP - "save as type" problemer
Fra : RKJ

Dato : 01-07-04 11:54

Når jeg højre-klikker på et billede på WWW får jeg kun muligheden for at
gemme det som BMP i "Save as type" feltet - selvom billedet i virkeligheden
er JPG... (Win XP tror konsekvent at det er BMP)???

Hvordan får jeg Win XP (eng) til at gemme det som den rigtige billed-fil
type???

På forhånd tak

--
Rene

Fra : Leony

Dato : 01-07-04 11:56

"RKJ" <fake@fake.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> virkeligheden er JPG... (Win XP tror konsekvent at det er BMP)???
> Hvordan får jeg Win XP (eng) til at gemme det som den rigtige

Slet "midlertidige internetfiler".

For at undgå problemet i frem kan du sætte max på "midlertidge
internetfiler" til 30-40 MB.

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/

Fra : RKJ

Dato : 01-07-04 12:37

"Leony" <leony@REMOVETHIScyberjunkie.dk> wrote in message

> Slet "midlertidige internetfiler".

Mange tak Det hjalp

> For at undgå problemet i frem kan du sætte max på "midlertidge
> internetfiler" til 30-40 MB.

Er hermed gjort. Tak igen

--
Rene

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 01-07-04 12:16

RKJ skrev:

>Når jeg højre-klikker på et billede på WWW får jeg kun muligheden for at
>gemme det som BMP i "Save as type" feltet - selvom billedet i virkeligheden
>er JPG... (Win XP tror konsekvent at det er BMP)?

Spørgsmålet er besvaret et utal af gange og ved en hurtig søgning
havde du hurtig kunnet finde svaret.

http://groups.google.dk/groups?q=kan+kun+gemme+som+bmp&ie=UTF-8&hl=da&btnG=Google-s%C3%B8gning

PS. En mere korrekt gruppe at spørge i havde været
--
Knud
Er du i tvivl om hvilken nyhedsgruppe, du skal bruge?

Fra : RKJ

Dato : 01-07-04 12:39

"Knud Gert Ellentoft" <ellentoft@mail.tele.invalid> wrote in message

> Spørgsmålet er besvaret et utal af gange og ved en hurtig søgning
> havde du hurtig kunnet finde svaret.

http://groups.google.dk/groups?q=kan+kun+gemme+som+bmp&ie=UTF-8&hl=da&btnG=G
oogle-s%C3%B8gning

OK. Jeg har dog aldrig oplevet dette før... så jeg troede ikke det var et
almindeligt forekommende problem.

> PS. En mere korrekt gruppe at spørge i havde været

Det er noteret Tak for det

--
Rene

Fra : Peter T.

Dato : 01-07-04 15:36

RKJ leverede følgende historie fra de varme lande:

> OK. Jeg har dog aldrig oplevet dette før... så jeg troede ikke det var
> et almindeligt forekommende problem.

Jeg har oplevet problemet alt for mange gange, og det virker som om at det
er ligemeget hvor fyldt (eller hvor LIDT fyldt!) mappen
"Midlertidige internetfiler" er. Jeg har feks. oplevet det, hvor der kun
lå knap 4 MB filer i mappen. Men en tømning af den hjælper hver gang.
Mærkeligt...

--
Salg af googlesøgninger: en femmer pr. søgning.
**** Ugens tilbud: 10 søgninger til kun 40 kr ****

Jeg sælger også friseringer til 25 kr.