MS Windows
briani 27239
Hjælp Generic mv
Fra : kirsten

Dato : 01-07-04 06:10

Når jeg åbner min XP, kommer der en popup med denne besked:

"Generic Host Process for Win32 Services stødte på et problem, og blev
lukket".

Så viser den:
"szAppName: svchost.exe, szAppVer: 5.1.2600.0, szModName: CNQL2404.dll
szModVer: 1.0.5.0 , offset00027a4a"

Og tilsidst:
Lægger den disse to filer i mappen Temp.

1. "Wer1.tmp.dir00\svchost.exemdmp"
2. "Wer1.tmp.dir00\appcompat.txt"

Jeg ignorer det blot og XP kører uden problemer.
Men hvad skyldes det og hvordan afhjælpes det.

Jeg sletter normalt de to filer i Temp, så har jeg fred et stykke tid.
Men popup dukker frem igen på et tidspunkt.

Mvh Kirsten hansen
Novicen

Fra : Ole C

Dato : 01-07-04 07:44

kirsten skrev blandt andet:

> [...]
>
> Så viser den:
> "szAppName: svchost.exe, szAppVer: 5.1.2600.0, szModName:
> CNQL2404.dll szModVer: 1.0.5.0 , offset00027a4a"

Der er en henvisning til en Canon dll-fil. Måske der er gåer noget galt
under installation eller afinstallation af en scanner? Prøv en oprydning i
Registry med et egnet program - EasyCleaner, RegCleaner e. lign.

--
vh
Ole C