MS Windows
briani 27239
Windows Commander ?
Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 30-06-04 08:30

Greetings!

Når Windows Commander bliver bedt om at "Compare Directories" gør den
det så rekursivt?

Jesper G. Poulsen

Fra : René Jensen

Dato : 30-06-04 11:08

Jesper G. Poulsen wrote:
> Når Windows Commander bliver bedt om at "Compare Directories" gør den
> det så rekursivt?

Nej. For resten er de nyere versioner omdøbt til "Total Commander" i
stedet for.

Med venlig hilsen,
René Jensen

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 30-06-04 11:52

René Jensen skrev:

> Nej.

Okay.

Kan man få det til at lave rekursiv compare?

Eller findes der andre løsninger der kan?

> For resten er de nyere versioner omdøbt til "Total Commander" i
stedet > for.

Det ved jeg. Jeg har Windows Commander og sådan er dét. If it works
don't fix it.

Jesper G. Poulsen

Fra : Nic

Dato : 30-06-04 12:22

> Det ved jeg. Jeg har Windows Commander og sådan er dét. If it works
> don't fix it.

Korrekt. Men den nye virker dog også :)

(snyd ikke dig selv for nye funktioner hvis du som en jeg kender sand med en
gammel V3.x :)

Fra : René Jensen

Dato : 30-06-04 16:41

Jesper G. Poulsen wrote:
> Kan man få det til at lave rekursiv compare?

Jeg sidder med "Total Commander v6.02", der er en funktion der hedder
Synchronize, og der kan man vælge at synkronisere et helt directory med
subdirs.

> Eller findes der andre løsninger der kan?

Programmer et program der gør :)

Med venlig hilsen,
René Jensen

Fra : Gevaldi

Dato : 30-06-04 16:53

René Jensen skriblede:

> Programmer et program der gør :)

Det hedder et program, flere programmer :D

Hvor kan man for øvrigt få et program
der gør

--
/Gevaldi

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 05-07-04 18:42

Gevaldi wrote:

> Det hedder et program, flere programmer :D

Jeg tror René mente "Programmér"...

> Hvor kan man for øvrigt få et program
> der gør

Ved at skrive det selv. Jeg er ikke programmør, derfor efterlyser jeg
noget software der kan klare opgaven.

Jesper G. Poulsen

Fra : Rudi Stegen

Dato : 30-06-04 19:25

Hej René Jensen, du skrev i dk.edb.system.ms-windows:

> Jeg sidder med "Total Commander v6.02", der er en funktion der
> hedder Synchronize, og der kan man vælge at synkronisere et helt
> directory med subdirs.

Det samme med det aktuelle (6.03a).

Desværre tager den ikke tomme foldere med. (Omend man vel oftest
starter med simpelthen at kopiere en struktur med indhold over, hvorved
man har tomme foldere, og så de flg. gange anvender 'Synkroniser'-
funktionen).

--
Hygge fra Århus - Rudi

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 05-07-04 18:40

René Jensen wrote:

> Jeg sidder med "Total Commander v6.02", der er en funktion der hedder
> Synchronize, og der kan man vælge at synkronisere et helt directory

Det kan min gamle Windows Commander også. Men jeg er ikke interesseret
i at synkroniserer. Der skal ikke flyttes eller kopieres data, der skal
blot sammenlignes.

Jesper G. Poulsen

Fra : Lars Stokholm

Dato : 05-07-04 18:52

Jesper G. Poulsen skrev:

> Det kan min gamle Windows Commander også. Men jeg er ikke interesseret
> i at synkroniserer. Der skal ikke flyttes eller kopieres data, der skal
> blot sammenlignes.

Så nøjes med at trykke på "Compare", rør ikke ved "Synchronize".

Fra : Michael Pilgaard

Dato : 05-07-04 19:58

Kig under børnespil (vov-vov)

--
Med venlig hilsen, Michael Pilgaard

Fra : Rudi Stegen

Dato : 30-06-04 19:28

Hej Jesper G. Poulsen, du skrev i dk.edb.system.ms-windows:

> Jeg har Windows Commander og sådan er dét

*Jeg* har heller ikke i sinde at kalde det andet. At Ghisler skiftede
navnet er ganske forståeligt, men at man privat kalder den det rigtige
kan Microsoft gudskelov ikke blande sig i.

--
Hygge fra Århus - Rudi

Fra : Christoffer Olsen

Dato : 30-06-04 20:09

"Jesper G. Poulsen" <ms2mogens@ingensteder.dk.invalid> writes:

> Kan man få det til at lave rekursiv compare?
>
> Eller findes der andre løsninger der kan?

Med CygWin kan du alt med lidt scripting. Jeg ved ikke om det
tekstbaserede er noget der tiltaler dig.

Men der får du i hvert fald alle de der lækre programmer i en samlet
pakke.

--
Mvh Christoffer

Fra : Christoffer Olsen

Dato : 30-06-04 20:17

Christoffer Olsen <christofferolsen@ninja.dk> writes:

> Med CygWin kan du alt med lidt scripting. Jeg ved ikke om det
> tekstbaserede er noget der tiltaler dig.
>
> Men der får du i hvert fald alle de der lækre programmer i en samlet
> pakke.

Forresten kan diff alt det du spørger efter så CygWin er nok overkill
hvis ikke du har andet at bruge den til:

http://unxutils.sourceforge.net/

--
Mvh Christoffer

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 05-07-04 18:44

Christoffer Olsen wrote:

> Forresten kan diff alt det du spørger efter så CygWin er nok overkill
> hvis ikke du har andet at bruge den til:

Hey, fedt.

Nej, jeg har ikke så meget at anvende Cygwin til - jeg synes det er for
meget en halv løsning.

Jesper G. Poulsen

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 05-07-04 18:43

Christoffer Olsen wrote:

> Med CygWin kan du alt med lidt scripting. Jeg ved ikke om det
> tekstbaserede er noget der tiltaler dig.

Kender godt Cygwin, men er ikke dygtig til shell-scripts.

Jesper G. Poulsen