MS Windows
briani 27239
Ulæste meddelelser i log-in billedet???
Fra : Ukendt

Dato : 29-06-04 22:07

PÅ en PC med XP og to brugere står der at jeg har fem ulæste meddelelser på
selve login-skærmen - Men det har jeg ikke. Kan jeg på en eller anden måde
få slettet teksten, da jeg jo helst vil ha orden i tingene...

Per A

Fra : Lasse Hoelgaard

Dato : 30-06-04 16:23

Og du har hverken ulæste meddelelser i hverken Outlook Express eller
Outlook?
Jeg bruger nemlig Outlook og fik samme problem, men de ulæste meddelelser
var i Express.

-Lasse

Fra : Torben Greve Otzen

Dato : 30-06-04 17:43

Allerup skrev i en meddelelse...
> [...]
> meddelelser på selve login-skærmen - Men det har jeg ikke. Kan jeg på
> en eller anden måde få slettet teksten, da jeg jo helst vil ha orden

Har kan du bruge TweakUI som du kan hente her[1]. Den funktion du leder
efter findes under "Repair" og du kan ændre instillingerne for ulæst
post under "Logon" > "Unread Mail".

[1] http://www.microsoft.com/windowsxp/pro/downloads/powertoys.asp
--
Hilsen Torben Greve Otzen

Træt af Outlook Express' måde at citere på?
Hent OE-QuoteFix: http://flash.to/oe-quotefix/

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 30-06-04 18:27

http://www.google.com/groups?&as_umsgid=Xns9477E5806EAFA.thomas@madsen.tdcadsl.dk