JavaScript i FP??
Fra : Søren Padkjær

Dato : 07-05-01 09:14

Jeg har lavet adskillige hjemmesider i Microsoft FrontPage2000, og kender
rimeligt godt til både HTML og CSS.

Nu ville jeg så gerne lære JavaScript, og har anskaffet et hæfte Java Script
for Webmastere (IDG Forlag, af Søren Storm Hansen). Allerede på første side
går det galt, da jeg tilsyneladende ikke kan gemme .js filer i FP.
Hvordan laver I Java Script i FP?
Venlig hilsen
Søren Padkjær

Fra : jopa

Dato : 07-05-01 09:43

Søren Padkjær skrev bla...
> Hvordan laver I Java Script i FP?

Hej
Nu bruger jeg ikke selv FrontPage, men har tilrettet flere sider der er
lavet i FrontPage.
Det jeg gør er at jeg sætter koden ind med Notepad
jopa

www.jp-web.dk

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 07-05-01 17:58

Mon, 7 May 2001 10:42:34 +0200, skrev "jopa" <j@jp-web.dk>:

>Nu bruger jeg ikke selv FrontPage, men har tilrettet flere sider der er
>lavet i FrontPage.

Nu ønskede Søren, at bruge en ekstern javascriptfil (*.js).
Mon ikke den side blot skal importeres i FP?

Lav selve *.js-filen i Notepad.

med venlig hilsen
Knud
--
som er dødtræt af hjemmesider med SMS-sendere...
http://smedeparken.mobilixnet.dk - er midlertidig nede.

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 07-05-01 15:13

Skriv *.js filen i notepad. Inkluderingen i HTML siden gør du så med
FP.