10.3.5 ude !
Fra : Michael Holm

Dato : 09-08-04 23:02

10.3.5 + sikkerhedsopdatering via softwareupdate !!
Go... :)

--
Michael T. Holm
http://www.toitsu.dk - http://alexanderteknik.tk

Fra : Henrik Münster

Dato : 09-08-04 23:15

In article <1gia027.aul385kxshuqN%fakeemail@anthro.ku.dk>,
fakeemail@anthro.ku.dk (Michael Holm) wrote:

> 10.3.5 + sikkerhedsopdatering via softwareupdate !!
> Go... :)

Er det 1. april?
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Kaj Christiansen

Dato : 09-08-04 23:38

> Er det 1. april?

Ikke i flg. iCal eller mit ur- Hvorfor ?

mvh.
Kaj.

--
Never mind the dog
-BEWARE OF OWNER!

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 09-08-04 23:40

Kaj Christiansen <kajc@ofir.dk> wrote:

> Ikke i flg. iCal eller mit ur- Hvorfor ?

den er god nok, har lige hentet og installeret ...

/thomas

--
A: Because it messes up the order in which people normally read text.
Q: Why is top-posting such a bad thing?

Fra : Henrik Münster

Dato : 09-08-04 23:48

In article <1gia1tv.wmbhk9cd2a9cN%thomas@elements.dk>,
thomas@elements.dk (Thomas von Hassel) wrote:

> [...]

Jeg kan næsten ikke tro, det er sandt

> den er god nok, har lige hentet og installeret ...

Jeg er også ved at hente den. Sjovt nok kan jeg ikke finde noget om den
på Apples hjemmeside.
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Per Rønne

Dato : 10-08-04 09:11

> Jeg er også ved at hente den. Sjovt nok kan jeg ikke finde noget om den
> på Apples hjemmeside.

TidBITS har det da med. Med et link til Apples hjemmeside.
--
Per Erik Rønne

Fra : Henrik Münster

Dato : 10-08-04 21:44

In article <1giarp1.1g9416i1xytpq4N%spam@husumtoften.invalid>,
spam@husumtoften.invalid (Per Rønne) wrote:

> TidBITS har det da med. Med et link til Apples hjemmeside.

Nu har jeg fået TidBITS. Jeg kunne bare ikke forstå, at Apple ikke skrev
det på en af de almindelige sider som f.eks. siden med nyheder, men nu
er det i det mindste kommet på den amerikanske hjemmeside. Og hvad
linket til Apple hos TidBITS angår, så får jeg en:

"Document 25791 not found"

Men skidt. Jeg har installeret opdateringen, og den virker fint. Jeg har
lidt mere ondt af den lille iBook ved siden af mig. Efter at være blevet
sat op, har den jo kørt Softwareopdatering. Der er vist et par hundrede
MB. Lige nu er den ved OS X 10.3.5 opdateringen, som til den fylder 88.7
MB. Jeg har også været lidt ond og har sat den lidt langt fra den
trådløse basestation. Måske skulle jeg bære den tættere på.
--
Henrik Münster
Esbjerg, Danmark

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 10-08-04 21:43

Henrik Münster <henry@muenster.dk> wrote:

> Men skidt. Jeg har installeret opdateringen, og den virker fint.

ikke helt ... BBedit lite virker ikke mere :/

/thomas
--
A: Because it messes up the order in which people normally read text.
Q: Why is top-posting such a bad thing?

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 10-08-04 22:53

> ikke helt ... BBedit lite virker ikke mere :/

Du er sikker på at det skyldees 10.35?

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 10-08-04 23:10

> Du er sikker på at det skyldees 10.35?

nej, ikke mere ... alle andre jeg har snakket med har ingen problemer
.... jeg graver lidt videre ... talk amongst yourselfs

/thomas

--
A: Because it messes up the order in which people normally read text.
Q: Why is top-posting such a bad thing?

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 10-08-04 23:48

> nej, ikke mere ... alle andre jeg har snakket med har ingen problemer

tænkte jeg nok, ændringerne i 10.35 er så små at det ikke burde give
3parts programer problemer med mindre de bruger apples frameworks - og
det er jeg stensiker på at oldnordisk carbon program som BBEdit ikke
gør.

Fra : Martin Petersen

Dato : 11-08-04 05:38

> ændringerne i 10.35 er så små at det ikke burde give
> 3parts programer problemer med mindre de bruger apples frameworks

Gør Adobe Reader 6.0 det? I hvert fald synes jeg at lige præcis det
program kører lidt langsommere nu.
MartinP

Fra : Jonas Voss

Dato : 11-08-04 07:50

In dk.edb.mac, Martin Petersen wrote:

> Gør Adobe Reader 6.0 det? I hvert fald synes jeg at lige præcis det
> program kører lidt langsommere nu.

Medmindre du har en virkelig god grund til at bruge Adobe Reader til
..pdf og .ps dokumenter, saa kan jeg anbefale dig at anvende Preview i
stedet. Det er omtrent 2.5 hestehoveder hurtigere end Reader, efter min
ydmyge erfaring.

      Hosting a site with .htm files is
like wearing a "Kick Me" sign on your back.

Fra : Martin Petersen

Dato : 11-08-04 09:08

Jonas Voss <voss@null.dk> wrote:

> [...]
> .pdf og .ps dokumenter, saa kan jeg anbefale dig at anvende Preview i
> stedet. Det er omtrent 2.5 hestehoveder hurtigere end Reader, efter min

Ja, du har ret; den er noget hurtigere. Men Reader VAR hurtig efter at
den blev opgraderet til 6.0, synes jeg.
Og så har jeg ikke checket om "preview"-pdf-dokumenter kan åbnes af
Reader på min gl. OS9-maskine som jeg bruger til at printe fra.
Men til alm. læsning vil jeg da bruger Preview nu, tror jeg.
v.h
MartinP

Fra : Michael Holm

Dato : 09-08-04 23:42

> Er det 1. april?

nej da den er der.. du er måske ironisk (= du har allerede downloadet
den ? :)

http://docs.info.apple.com/article.html?artnum=25791

Fra : Henrik Münster

Dato : 10-08-04 00:10

In article <1gia1uv.18olz9lgho00qN%fakeemail@anthro.ku.dk>,

> nej da den er der.. du er måske ironisk (= du har allerede downloadet
> den ? :)
>
> http://docs.info.apple.com/article.html?artnum=25791

Nej nej. Det kom bare helt bag på mig. Og så tænkte jeg, at det lige så
godt kunne være en aprilsnar. 1. april har jeg da tænkt mig at skrive,
at nu er tigeren klar til gratis download.
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Henrik Jensen

Dato : 20-08-04 09:23

Michael Holm <fakeemail@anthro.ku.dk> wrote:

> 10.3.5 + sikkerhedsopdatering via softwareupdate !!
> Go... :)

Har lige hentet 10.3.5.

Stor forbavselse: den havde glemt mit skrivebordsbaggrundsbillede saqmt
min skærmopsætning. Den lignede næsten en Wxxxxxx i fejlsikret
tilstand. Hvilket sjok.
Ellers har jeg ikke set nogen forskelle indtil videre.
Den med 10.3.4 var fed med at man igen kunne se sine netværkssteder

--
Venlig hilsen
Henrik Jensen

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 20-08-04 13:51

Henrik Jensen <spam@nej.dk> wrote:

> Ellers har jeg ikke set nogen forskelle indtil videre.
> Den med 10.3.4 var fed med at man igen kunne se sine netværkssteder

det er jeg ikke enig i, 10.34 betød nemlig at man ikke længere kan
logge på samme sever med flere forskellige brugernavne på en gang

Fra : Henrik Jensen

Dato : 20-08-04 14:54

Morten Reippuert Knudsen <nospam@reippuert.dk> wrote:

> det er jeg ikke enig i, 10.34 betød nemlig at man ikke længere kan
> logge på samme sever med flere forskellige brugernavne på en gang

Nåe. Det har jeg ikke haft brug for, og derfor ikke savnet

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 20-08-04 15:33

> Nåe. Det har jeg ikke haft brug for, og derfor ikke savnet

det har jeg tilgængæld... Heldigvis kan man stadig betjene mount_afp
manuelt.