eMac der støjer
Fra : Jens Andersen

Dato : 06-08-04 22:15

Jeg har en eMac og jeg synes den støjer meget - ved nogen om man gøre noget
for at dæmpe støjen?

på forhånd tak
Jens

Fra : Peter Kiil

Dato : 06-08-04 22:37

Jens Andersen - jens@produkter.dk on 06/08/04 23:15 wrote:

> Jeg har en eMac og jeg synes den støjer meget - ved nogen om man gøre noget
> for at dæmpe støjen?

Man kan med en Dremmel, et par strips og lidt snilde udskifte blæseren med
den her:

http://www.m-e.dk/shop/productinfo.asp?id=13424

Det giver en stort set lydløs maskine. Jeg har selv udført det på 3
maskiner, og det er skræmmende så stoor forskel der er på originalblæseren
og papstblæseren. Man kan undre sig over hvorfor Apple ikke går mere op i
den slags når det kommer ttil eMac'en.

--
/peter

Fra : Magnus Marius Rohde

Dato : 07-08-04 08:32

Peter Kiil <spam@kiil.net> wrote:

> [...]
> og papstblæseren. Man kan undre sig over hvorfor Apple ikke går mere op i

Man kan også montere en dims der kan regulere blæserens hastighed:

http://www.applefritter.com/node/view/3902

Magnus
--
OS X: Because making UNIX user-friendly was easier that fixing Windows

Fra : Thomas Heinesen

Dato : 07-08-04 18:19

Peter Kiil wrote:

> Man kan med en Dremmel, et par strips og lidt snilde udskifte blæseren med
> den her:
>
> http://www.m-e.dk/shop/productinfo.asp?id=13424

Hvad er en Dremmel - og er der en anvisning et sted den knapt så snilde
kan følge?
Thomas

Fra : Ole Jensen

Dato : 07-08-04 20:17

Thomas Heinesen <thohei@yahoo.com> wrote:

> Hvad er en Dremmel - og er der en anvisning et sted den knapt så snilde
> kan følge?
> Thomas

En Dremel er en hobbymaskine man kan bruge til mange ting.

http://www.dremel.com/html/home_fr.html

Den kan skære, bore, fræse og meget andet. Den skal nok bruges til at
skære lidt med, da den er god hvor der er lidt plads.

Ole-J
Jeg er ikke ekspert - selvom jeg ofte udtaler mig som sådan

Fra : Frank E. N. Stein

Dato : 08-08-04 00:25

On Sat, 07 Aug 2004 21:17:10 +0200, Ole Jensen wrote:

> En Dremel er en hobbymaskine man kan bruge til mange ting.

Jeps, bare sig til hvis i skal have anvisninger til tilbehør konen vil
være glad for....

--
MVH
osv... C