Linux's distribuerede services?
Fra : Jacob Hansen

Dato : 07-05-01 08:00

Hej,

Er der nogen af jer kloge hoveder som ved hvor man kan skaffe materiale
omhandlende Linux's distribuerede services? (Jeg ved godt det ikke helt er
den rigtige gruppe meeeeenn.....:))

Hilsen Jacob

Fra : Thomas Kaufmann Jens~

Dato : 09-05-01 14:43

Hej!

Et godt sted at begynde er måske:

http://linuxdoc.org/
eller prøve at søge på
http://www.freshmeat.net/

Hvis ikke du er heldig der, kan du jo prøve at fortælle hvad det er du vil
distribuere...

-Thomas

--
Venlig Hilsen