Open source sider
Fra : Søren R

Dato : 05-08-04 11:57

Hej

Kender i nogle gode sider til at finde scripts etc. i php (Open
source)?

Jeg sidder og skal til at sætte et site op, og måske findes det jeg
skal til at lave allerede, og så ved jeg godt hvad jeg ville vælge?

Så findes der nogle sider, hvor der er mange open source projekter
etc.?
--
Søren R

¤ Træt af reklamer? http://www.hadereklamer.dk ¤

Fra : Thomas Rokamp

Dato : 05-08-04 12:33

http://sourceforge.net/index.php

Søg på PHP...

Mvh.
Thomas Rokamp

Fra : Anders K. Madsen

Dato : 05-08-04 15:31

Fra : Søren R

Dato : 09-08-04 10:39

"Anders K. Madsen" <madsen@lillesvin.linux.dk> wrote in message

Nu har PHP jo som oftest for vane at være open source, hvad enten
forfatteren vil det eller ej... (Jeg ved godt at PHP kan compiles
og/eller bytecode compiles, men det er LANGT de færeste der gør det.)
Så måske http://hotscripts.com?

Hey, det var lige noget, dejligt inddelt. Jeg har fundet adskillige ting der
ser meget interessante ud. Mange tak!

Fra : Dennis Møllegaard Pe~

Dato : 09-08-04 13:50

On 2004-08-09, Søren R <kongen19noshit@hotmail.com> wrote:
> Nu har PHP jo som oftest for vane at være open source, hvad enten
> forfatteren vil det eller ej... (Jeg ved godt at PHP kan compiles

Jeg kan da sagents sælge et produkt, hvor du får koden med - uden at det
bliver opensource. Også selvom jeg giver køberen ret til at ændre i
koden, så er det stadig ikke open source. (se evt:
http://opensource.org/docs/definition.php)

Resourcer:

http://www.la-grange.net/cms#php
http://www.opensourcecms.com/ (prøv før du installerer)

(Jeg tror jeg fik smidt en mail til din adresse - det var en fejl,
beklager :) )

--
Dennis Møllegaard Pedersen, Denmark
replace spam with my firstname spam@moellegaard.dk

Fra : Jakob Jensen Pruehs

Dato : 07-08-04 07:51

"Søren R" <Kongen19delete-this@hotmail.com> schrieb im Newsbeitrag

> [...]

> skal til at lave allerede, og så ved jeg godt hvad jeg ville vælge?

> Så findes der nogle sider, hvor der er mange open source projekter

Under alle omstændigheder, så kommer du nok selv også til at skulle kode
lidt, hvis du vil bruge PHP-Scripts. Derfor kan jeg virkelig anbefale
http://www.phpfreaks.com. De har en del virkelig gode og nyttige turotials
og andre hjælpemidler.

Fra : Anders K. Madsen

Dato : 09-08-04 14:14