Apache Server
Fra : Niels S

Dato : 28-07-04 07:50

Hvor for jeg sådan en, hvor kan jeg downloade den?

Please, help me?

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Kristian Thy

Dato : 28-07-04 07:56

Niels S uttered:
> Hvor for jeg sådan en, hvor kan jeg downloade den?

   http://www.apache.org

\\kristian
--
http://lpf.ai.mit.edu/Patents/knuth-to-pto.txt

Fra : Niels S

Dato : 28-07-04 07:58

Kristian Thy wrote in dk.edb.internet.webdesign.serverside.php:
> Niels S uttered:
> >
>    http://www.apache.org
>
> \\kristian
> --
> http://lpf.ai.mit.edu/Patents/knuth-to-pto.txt

Har fundet siden, men kan du ikke skrive den direkte URL til
downloadet, jeg kan ikke finde rundt på siden!

Fra : Kristian Thy

Dato : 28-07-04 08:04

Niels S uttered:
> Har fundet siden, men kan du ikke skrive den direkte URL til
> downloadet, jeg kan ikke finde rundt på siden!

Når nu du ikke skriver andet går jeg ud fra at du bruger *nix. Så er
adressen:

   http://nagoya.apache.org/mirror/httpd/httpd-2.0.50.tar.gz

Hvis du mod forventning bruger Windows, så kan Apache hentes her:

   http://nagoya.apache.org/mirror/httpd/binaries/win32/apache_2.0.50-win32-x86-no_ssl.msi

\\kristian
--
http://lpf.ai.mit.edu/Patents/knuth-to-pto.txt

Fra : Anders K. Madsen

Dato : 28-07-04 11:24

Fra : Anders K. Madsen

Dato : 28-07-04 11:27

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 28-07-04 14:02

Anders K. Madsen wrote:

Bemærk venligst, at det ikke er tilladt at vedhæfte filer til indlæg i
nyhedsgrupperne - undtagen i dk.binaer.

Erik Ginnerskov
http://hjem.get2net.dk/egin

Fra : Anders K. Madsen

Dato : 28-07-04 15:21

Fra : Jesper Juul-Mortense~

Dato : 28-07-04 16:03

On Wed, 28 Jul 2004 16:21:07 +0200, "Anders K. Madsen"
<madsen@lillesvin.linux.dk> wrote:

>Hmm, det er en GPG signatur! Jeg kan da godt lave den inline, men så
>kommer det til at betyde at sig + GPG-sig fylder væsentlig mere end
>de"standardede" 4 linjer (faktisk ca. 8-10 linjer).

Hvorfor ikke blot linke til den? Den bliver jo alligevel filtreret fra
i flere newsservere.

/Jesper

Fra : Peter Brodersen

Dato : 28-07-04 16:16

On Wed, 28 Jul 2004 17:03:24 +0200, Jesper Juul-Mortensen
<na@na.invalid> wrote:

>Hvorfor ikke blot linke til den? Den bliver jo alligevel filtreret fra
>i flere newsservere.

GPG-signaturen ændrer sig i sagens natur fra indlæg til indlæg. Dog,
stadigvæk "unødvendigt" i praksis i mine øjne.

--
- Peter Brodersen

Ugens sprogtip: te (og ikke the)

Fra : Anders Lund

Dato : 28-07-04 17:28

Peter Brodersen wrote:

> GPG-signaturen ændrer sig i sagens natur fra indlæg til indlæg. Dog,
> stadigvæk "unødvendigt" i praksis i mine øjne.

Godt nok mere et dk.edb.sikkerheds spørgsmål, men hvordan skal det så
laves? Signaturen bliver jo blandt andet lavet ud for indholdet i indlæget.

--
Anders Lund - anders@andersonline.dk

Fra : Anders K. Madsen

Dato : 28-07-04 16:37

Fra : Peter Brodersen

Dato : 28-07-04 18:03

On Wed, 28 Jul 2004 17:36:30 +0200, "Anders K. Madsen"
<madsen@lillesvin.linux.dk> wrote:

>Jeg kan godt lide at folk kan stole på at jeg er mig...

Jamen, langt de fleste på usenet har alligevel ikke noget at holde det
op imod, udover en hjemmeside. Det betyder jo ikke andet end at et
indlæg er skrevet af den samme, som har lagt en offentlig nøgle op på
en hjemmeside. Mere identitet er der ikke i det.

Derudover vil der være masser af andre spørgsmål: Hvis du poster et
indlæg uden signatur, betyder det så, at det ikke er skrevet af dig?

Fra : Anders K. Madsen

Dato : 28-07-04 19:01

Fra : Anders K. Madsen

Dato : 28-07-04 21:54