Skærme
Fijala 3554
Problem med KFC 19" skærm.........
Fra : Poul Bundgaard

Dato : 07-05-01 07:08

Fra : GK

Dato : 07-05-01 16:53

> Jeg har fået en 19" KFC skærm,
> hvor der er lys i den grønne lampe
> ved opstart, men så snart den skal til
> at vise billede begynder der et relæ
> at klikke ( sådan lyder det ), og det
> bliver ved med at klikke ca.1 gang i
> sekundet.
----
Jeg er temmelig sikker på at det er højspændingstransistoren der er
kortsluttet,
mener det er en 2SC..et eller andet i din KFC skærm.

Kan højst sandsyndelig erstattes med en BU2520.

Mvh Gert K.

Fra : SuneF

Dato : 12-05-01 11:55

Det er højspændingsdelen der er gået, det koster ca 400 kr at skifte den (+ arbejdslønnen).
Jeg fik at vide at min brændte af fordi den var blevet for varm.

Jeg må sige jeg var meget tilfreds da den kørte, den kunne klare 2048x1536.
Den er dog lige gået i luften, tyk sort røg og et par ordentlige knald,
den holdt i ca 20 måneder, men jeg brugte den også meget.

Fra : Morten

Dato : 08-05-01 19:51

Poul Bundgaard skrev:
> Jeg har fået en 19" KFC skærm,
> [...]
[klip]
Øhm, bare lige for at være helt sikker:
Hvis du kører for en opløsning/frekvens (som grafikkortet godt kan levere
men skærmen ikke nødvendigvis kan vise), så får du jo ikke noget billede.
Hvis du er usikker så prøv lige at skrive hvilken KFC-model, hvilket O/S og
hvilket grafikkort du bruger.

> Er det generelt en skod skærm, så
> jeg skal lade være med at reparere den.
> ( Det er en jeg har fået foræret )
KFC's low-end-skærme er ikke verdens 8. vidunder...

mvh
Morten