Kanter paa tables!
Fra : Søren Bryder Nielsen~

Dato : 11-08-04 16:53

Nogen som ved om det er muligt at ændre kanten på sine tables så det
bliver en stiplet linie? Altså uden at gøre brug af billeder. Kan det
lade sig gøre med HTML, eller skal man bruge et andet sprog?

Fra : jopa

Dato : 11-08-04 17:29

<Søren Bryder Nielsen> griflede bla :
> Nogen som ved om det er muligt at ændre kanten på sine tables så det
> bliver en stiplet linie? Altså uden at gøre brug af billeder. Kan det
> lade sig gøre med HTML, eller skal man bruge et andet sprog?

Brug CSS
Kig ind pa www.html.dk folg deres tutorials om CSS

--
Mvh. John
www.jp-web.dk

Fra : Anders Thorsen Holm

Dato : 11-08-04 17:32

Søren Bryder Nielsen <bryder_nielsen@hotmail.com> wrote:

> Nogen som ved om det er muligt at ændre kanten på sine tables så det
> bliver en stiplet linie?

Jada! Brug CSS til det som med alt andet præsentationsmæssigt:

/* Tyk, sort stiplet kant på tabel */
table.fun {
   border: 2px dashed #000;
   border-collapse: collapse;
}

/* Tynd, rød stiplet kant på celler */
table.fun td {
   border: 1px dashed #f00;
}

--
Anders Thorsen Holm, BSc i datalogi-multimedier.

Jeg søger fuldtidsjob i Århus - gerne studierelevant, men ingen
betingelse. Læs mit CV: http://www.thorsenholm.dk/cv/

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 11-08-04 20:26

Søren Bryder Nielsen wrote:
> Nogen som ved om det er muligt at ændre kanten på sine tables så det
> bliver en stiplet linie? Altså uden at gøre brug af billeder. Kan det
> lade sig gøre med HTML, eller skal man bruge et andet sprog?

Ville du vare meget ked af at andre opsatningen i dit mailprogram,
sa det anvender charset iso-8859-1 i stedet for iso-8859-2?

Det vil gore det meget lettere at lase dine indlag.

Erik Ginnerskov
http://hjem.get2net.dk/egin

Fra : Søren Bryder Nielsen

Dato : 13-08-04 00:14

On Wed, 11 Aug 2004 21:26:13 +0200, "Erik Ginnerskov"
<erik@donotspammmeplease.invalid> wrote:

>Ville du vare meget ked af at andre opsatningen i dit mailprogram,
>sa det anvender charset iso-8859-1 i stedet for iso-8859-2?
>
>Det vil gore det meget lettere at lase dine indlag.

Så skulle det være ændret, det var bare en lorte news-reader jeg havde
fundet.