Minus tilbagepil efter logout
Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 07-08-04 13:23

Hej NG
Jeg sidder og arbejder på noget login i asp - og nej, jeg skal vist ikke
over i asp-gruppen, jeg tror ikke, det er ikke et asp-problem.

Jeg er næsten køreklar men mangler lige at få slettet recorden i history
efter logout.

Situationen er denne:

Login kører - ingen problemer.

Logintjek kører - man kan ikke få adgang til det 'hemmelige' uden
korrekt login.

Logout kører - efter logout kan man ikke via adresselinjen
genkalde en side i det 'hemmelige område' men viderestilles
til fejlsiden (som ønsket).

Men efter logout kan man altså godt bruge tilbageknappen og den vej få
adgang til det af det beskyttede materiale, som man allerede har haft
indlæst. Kan det på nogen måde spærres?

Siden kan ses på www.hjemmesideskolen.dk/script/asppass/

Brugernavn og password står på login-siden. Alle asp-koder kan ses på
undersider efter login.

Erik Ginnerskov
http://hjem.get2net.dk/egin

Fra : Per Rasmussen

Dato : 07-08-04 14:06

Erik Ginnerskov wrote in dk.edb.internet.webdesign.html:

> Siden kan ses på www.hjemmesideskolen.dk/script/asppass/
>
> --
> Med venlig hilsen
> Erik Ginnerskov
> http://hjemmesideskolen.dk - http://html-faq.dk
> http://hjem.get2net.dk/egin

Siden er så hemmelig at man heller ikke kan komme ind på den!!

PerR

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 07-08-04 16:08

Per Rasmussen wrote:

> Siden er så hemmelig at man heller ikke kan komme ind på den!!

Sorry, my fault. Der var faldet et bogstav ud.

www.hjemmesideskolen.dk/scripts/asppass/

Erik Ginnerskov
http://hjem.get2net.dk/egin

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 07-08-04 23:30

Erik Ginnerskov skrev:

> Men efter logout kan man altså godt bruge tilbageknappen og
> den vej få adgang til det af det beskyttede materiale, som man
> allerede har haft indlæst. Kan det på nogen måde spærres?

Prøv at kigge på artiklen her: <http://asp-faq.dk/article/?id=70>
(det er IMO stadig et asp-problem)
--
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 08-08-04 15:56

Jens Gyldenkærne Clausen wrote:

> Prøv at kigge på artiklen her: http://asp-faq.dk/article/?id=70

Jeg har ellers i forvejen disse linjer i head, uden at det virker:

> (det er IMO stadig et asp-problem)

Hvis du mener det, spørger jeg i aspgruppen.

Erik Ginnerskov
http://hjem.get2net.dk/egin