Lukke hele vinduet ikke kun frame 4...
Fra : Simon Moore Højer

Dato : 17-07-04 16:41

Jeg har et popupvindue der er bygget op i frames:

<frameset cols="50%,790,50%" framespacing="0" border="0"
frameborder="0">
<frame name="venstre" src="../bck1.asp" scrolling="no" target="_self">
<frameset rows="160,100%,60">
<frame name="frame1" src="head.asp" scrolling="no" noresize
target="frame1" marginwidth="0" marginheight="0">
<frame name="frame4" src="loggetind.asp" scrolling="auto"
target="frame4" >
<frame name="frame3" src="../menu2.asp" scrolling="no" noresize
target="frame3" marginwidth="0" marginheight="0">
</frameset>
<frame name="hojre" src="../bck2.asp" scrolling="no" target="_self">
<noframes>

ikke se denne hjemmeside.</p>

</noframes>
</frameset>

og den bruges til en login-del af min hjemmeside.

Jeg har lavet knap der hedder 'Logud', der sidder i frame 4 og bruger
følgende kode:

<script>
<!--
self.close()
{
window.close;
}
//-->
</script>

Problemet er bare at når jeg trykker lukker den kun frame 4, så den
bliver helt hvid, men resten af browservinduet er stadig åbent. Men det
er ikke det jeg vil have den til. Jeg vil have den til ast lukke hele
browservinduer når jeg trykker på knappen.
Hvordan får jeg det ønskede resultat?

Dette indlæg er FUT til news://dk.edb.internet.webdesign.serverside

--
Simon Moore Højer

Man lære så længe man lever
Når man ikke længere lære, lever man ikke mere.

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 17-07-04 21:17

Simon Moore Højer skrev:

><script>

skal være
<script type="text/javascript>

> <!--
> //-->

Er overflødig, der er næppe nogen i dag, der bruger browsere, der
ikke forstår javascript.

> self.close()

skal være
top.self.close()

> [...]
>er ikke det jeg vil have den til. Jeg vil have den til ast lukke hele
>browservinduer når jeg trykker på knappen.

Du har postet dit spørgsmål i to grupper, ingen af dem er den
rigtige til dit spørgsmål og du burde have sat fut til den ene af
dem.

http://usenet.dk/netikette/crosspost.html

Den rigtige gruppe havde været
news:dk.edb.internet.webdesign.clientside, hvortil, der er sat
fut, så svar herpå bliver bragt i clientsidegruppen.

--
Knud
Er du i tvivl om hvilken nyhedsgruppe, du skal bruge?

Fra : Lasse Reichstein Nie~

Dato : 17-07-04 21:23

Knud Gert Ellentoft <ellentoft@mail.tele.invalid> writes:

> skal være
> <script type="text/javascript>

Med et " til sidst :)

> skal være
> top.self.close()

Eller bare
top.close()
da (top.self == top).

/L

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 17-07-04 21:59

Lasse Reichstein Nielsen skrev:

>Med et " til sidst :)

Ups!
--
Knud

Fra : Simon Moore Højer

Dato : 17-07-04 21:57

>skal være
>top.self.close()

Tak for det. Det vil jeg straks prøve.

> Du har postet dit spørgsmål i to grupper, ingen af dem er den
> rigtige til dit spørgsmål og du burde have sat fut til den ene af
> dem.

Jeg har sat fut til serverside.

> http://usenet.dk/netikette/crosspost.html
>
> Den rigtige gruppe havde været
> news:dk.edb.internet.webdesign.clientside, hvortil, der er sat
> fut, så svar herpå bliver bragt i clientsidegruppen.

Det må du meget undskylde det var en fejl... ville have brugt
clientside-gruppen men havde lidt travlt så jeg kom til at bytte om på
den og serverside

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 17-07-04 22:19

Simon Moore Højer skrev: