Hvordan laves en chatside?
Fra : Anders Boll

Dato : 07-05-01 00:22

Hejsa...
Jeg vil gerne vide noget om fremstilling af chatsider, er her
nogen som kan hjælpe med oplysninger om hvordan jeg kommer
videre?

Venlig hilsen
Anders Boll

Fra : Jam

Dato : 07-05-01 21:21

>Jeg vil gerne vide noget om fremstilling af chatsider, er her
>nogen som kan hjælpe med oplysninger om hvordan jeg kommer
>videre?

Ved brug af Java fx. denne BackPack freeware ...

http://www.conferenceroom.com/products/productshome.cgi

Ren cut-and-paste - tager 2 minutter.

Den kan godt ændres og blive mere afstemt med dine andre sider.
Her er fx. min lidt gamle version :
http://jepweb.dk/workzone/chatpage.htm

Disse kan også ses/bruges vha. mIRC mv.

Mange gange mener folk MessageBoard i stedet for chat ???

/N'joy.