Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
canon powershot s20 eller canon powershot ~
Fra : ingeborg jacobsen

Dato : 07-05-01 00:18

Hej NG,
hvad er forskellen på disse kameraer - altså bortset fra 2000 kr? Jeg er
ikke nogen kamera-haj og kan se at de
har samme opløsning og næsten samme billedlagrings-
kapacitet, men forskellig optical zoom - men for 2000 kr må der vel være
nogle flere forskelle?(bortset fra
interface) Størrelse og vægt er underordnet for mig.

--
med venlig hilsen,
ingeborg

Fra : Henrik Larsen

Dato : 07-05-01 15:34

"ingeborg jacobsen" <ijac@post.cybercity.dk> wrote in message
> [...]
> nogle flere forskelle?(bortset fra
> interface) Størrelse og vægt er underordnet for mig.

G1 har mange flere muligheder for manual betjening, dvs. lukker tid og
blænde. Desuden holder batteriet meget længere. Der kan også sættes ekstern
blitz på. Helt klart det rigtige køb af de 2 hvis ikke størrelsen betyder
noget.

Henrik
tidligere S20, nu G1

Fra : Hawke

Dato : 07-05-01 18:04

> [...]
ekstern
> blitz på. Helt klart det rigtige køb af de 2 hvis ikke størrelsen betyder

Ikke at forglemme den drejelige LCD-skærm. Kanon designdetalje af Canon!

> Henrik
> tidligere S20, nu G1

Allan
Tidligere intet, nu G1

Fra : Henrik Larsen

Dato : 08-05-01 20:06

"Hawke" <quincy_md@hotmail.com> wrote in message
> ekstern
>
> Ikke at forglemme den drejelige LCD-skærm. Kanon designdetalje af Canon!

> Allan
> Tidligere intet, nu G1

Nåja, ogs å kan det også optage 30 sek. video med lyd i brugbar kvalitet.

Henrik

Fra : ingeborg jacobsen

Dato : 07-05-01 21:57

tak!