Et mindre(,) praktisk problem
Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 05-07-04 17:43

Hej alle

Jeg har lige fået at vide at linket på Fidusos forside, "Skriv
til Fidusos webskribent", ikke virker.

På mit system er der ingen problemer. Er der nogle der gider
teste det? Det er nok bare at se om ens mailprogram bliver
aktiveret eller ej.

--
Bertel

Fra : Jesper

Dato : 05-07-04 17:53

> [...]
>
> På mit system er der ingen problemer. Er der nogle der gider
> teste det? Det er nok bare at se om ens mailprogram bliver

Virker fint nok.
/Jesper

Fra : Per Rasmussen

Dato : 05-07-04 18:24

Bertel Lund Hansen wrote in dk.edb.internet.webdesign.html:
> [...]
>
> På mit system er der ingen problemer. Er der nogle der gider
> teste det? Det er nok bare at se om ens mailprogram bliver

Ser ud til at virke, har afsendt en testmail til dig. men min
outlook der godtnok var åben, lavede en ny besked, så det burde
da være iorden.

PerR

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Ryan Kristensen

Dato : 05-07-04 18:51

On Mon, 05 Jul 2004 18:43:01 +0200, Bertel Lund Hansen
<nospamius@lundhansen.dk> wrote:

> Jeg har lige fået at vide at linket på Fidusos forside, "Skriv
> til Fidusos webskribent", ikke virker.

Jeg har heller ikke noget problem.
Det eneste problem jeg kan se er, at når jeg - i Opera - holder musen over
linket, så er %40 ikke ændret til @.
Når jeg trykker på linket, så virker det fint. Ved dog ikke, hvordan det
virker, hvis jeg bruger andre mailklienter end m2 sammen med Opera.
Det eneste problem jeg kan fremkalde er:
Hvis jeg højreklikker og vælger "copy email address", eller vælger "Add
link to contacts", så bliver adressen ikke decoded.

Jeg plejer at bruge &#64; som @, og det virker i de browsere jeg har
testet det i.

--
Ryan Kristensen

Fra : Knud Winckelmann

Dato : 05-07-04 19:28

Således skrev Bertel Lund Hansen den Mon, 05 Jul 2004 18:43:01 +0200:

>På mit system er der ingen problemer. Er der nogle der gider
>teste det? Det er nok bare at se om ens mailprogram bliver
>aktiveret eller ej.

Ingen problemer med Opera 7.51 og Becky 2.10.03, både i åben og lukket
tilstand.

Har pågældende kun problemer med Fiduso? Jeg syntes det lyder lidt som
et opsætningsproblem?

Knud
--
"Animals have rights. Animals have rights to garlic, butter and
cooking on both sides." - Ted Nugent

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 05-07-04 21:35

Knud Winckelmann skrev:

>Ingen problemer med Opera 7.51 og Becky 2.10.03, både i åben og lukket
>tilstand.

Tak til alle for kontrollen. Jeg vil ikke ændre noget.

>Har pågældende kun problemer med Fiduso? Jeg syntes det lyder lidt som
>et opsætningsproblem?

Ja, eller en ukyndig bruger, men jeg ville gerne lige tjekke det.

--
Bertel

Fra : Ove Kjeldgaard

Dato : 05-07-04 19:30

> [...]

>På mit system er der ingen problemer. Er der nogle der gider
>teste det? Det er nok bare at se om ens mailprogram bliver

Ser rigtig ud på min PC - Netscape 7.1 og Eudora 5.0

--
Med venlig hilsen, Ove Kjeldgaard, nospam AT privat DOT dk
Natur og Friluftsliv: <http://hiker.dk>

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 05-07-04 21:41

Bertel Lund Hansen skrev:

> Jeg har lige fået at vide at linket på Fidusos forside, "Skriv
> til Fidusos webskribent", ikke virker.

Jeg har ikke testet (da en del andre allerede har gjort det) - men
har du spurgt hvilken browser/mailprogram fejlen opstod i?
--
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 05-07-04 22:13

Jens Gyldenkærne Clausen skrev:

>Jeg har ikke testet (da en del andre allerede har gjort det) - men
>har du spurgt hvilken browser/mailprogram fejlen opstod i?

Nej, det burde jeg have gjort.

--
Bertel

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 05-07-04 22:49

Bertel Lund Hansen skrev:

> Nej, det burde jeg have gjort.

Jeg har det som standardspørgsmål hver gang der bliver spurgt
hvorfor side x ikke virker. Det gør det langt hurtigere at finde
årsagen til problemet.
--
Jens Gyldenkærne Clausen